Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie usunięty i będzie trzeba ponownie wprowadzić dane.
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}} , {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxRange
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}} , {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myFiat!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Twój dealer
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
Telefon {{selectedDealer.TEL_1}}
Odległość
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
Telefon {{dealer.TEL_1}}
Odległość
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się na dowodzie rejestracyjnym, na karcie gwarancyjnej oraz jest wybity na karoserii samochodu (np. na progu prawych drzwi pod listwą boczną) oraz dodatkowo dla niektórych modeli znajduje się pod przednią szybą.
Nowa 500 zapewnia najnowocześniejszy zestaw funkcji łączności, zarówno wewnątrz samochodu jak i poza nim, w tym także zupełnie nową aplikację na smartfony. Dzięki aplikacji FIAT będziesz mógł zarządzać nową 500 w dowolnym miejscu i czasie. Odkryj wszystkie jej funkcje.
My Funkcja My Assistant zapewni Ci bezpieczeństwo w każdym miejscu. Będziesz mógł wykonać połączenia alarmowe za pomocą specjalnego przycisku na suficie lub z aplikacji FIAT oraz wezwać pomoc drogową za pomocą przycisku na suficie, bezpośrednio z ekranu dotykowego pojazdu lub w aplikacji. Dzięki Uconnect Box, w przypadku połączenia alarmowego lub wezwania pomocy drogowej, informacje o lokalizacji Twojej nowej 500 zostaną automatycznie dostarczone.
Dzięki My Remote będziesz mógł zlokalizować pozycję nowej 500 bezpośrednio ze swojego smartfona. Ale to nie wszystko. Aplikacja umożliwi Ci również blokowanie i odblokowywanie drzwi, planowanie włączania klimatyzacji i ładowania pojazdu. Użyj asystenta głosowego Amazon Alexa, aby wykonywać zdalne operacje, uzyskać dostęp do informacji o samochodzie i korzystać z innych kompatybilnych UCONNECT™ SERVICES.
This Dzięki usłudze My:Car możesz otrzymywać w czasie rzeczywistym informacje o swoim samochodzie, na przykład dotyczące poziomu naładowania akumulatora, ciśnienia w oponach i przebiegu Twojej nowej 500. Logując się do aplikacji FIAT i strony My Uconnect, możesz przeglądać informacje o pojeździe. Sprawdź swój samochód w czasie rzeczywistym, aby zapewnić maksymalne bezpieczeństwo jazdy.
Dotarcie do celu nigdy nie było tak łatwe. Dzięki My Navigation możesz określić cel podróży bezpośrednio z aplikacji FIAT i wysłać go do Twojego pojazdu jednym dotknięciem na smartfonie. Wyświetlacz systemu informacyjno-rozrywkowego Twojej nowej 500 wyświetli w czasie rzeczywistym informacje o natężeniu ruchu, warunkach pogodowych i fotoradarach, a także wskaże najbliższe stacje ładowania i miejsca, do których możesz dotrzeć w oparciu o pozostały zasięg akumulatora. Twoje mapy będą zawsze aktualizowane bezprzewodowo.
Dzięki My WI-FI zawsze poczujesz się jak w domu. Nowa 500 to prawdziwy hotspot WI-FI, do którego można jednocześnie przyłączyć do 8 urządzeń: Ty i Twoi pasażerowie możecie skorzystać z okresu próbnego, aby nawigować, słuchać muzyki w streamingu czy audiobooków, komfortowo.
Korzystając po raz pierwszy z usługi należy dokończyć proces rejestracji, używając hotspotu Wi-Fi w samochodzie.
Postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie Ubigi for Fiat.
Zawsze zachowaj czujność w swojej nowej 500, dzięki opcjonalnej usłudze My Alert. W razie podejrzenia próby kradzieży takiej, jak nieuprawnione holowanie pojazdu, natychmiast otrzymasz powiadomienie push w aplikacji FIAT. W przypadku kradzieży, możesz zadzwonić do centrum kontaktowego, prosząc bezpośrednio o pomoc, a gdy kradzież zostanie zgłoszona na policję, zostaną uruchomione funkcje ochrony, w tym śledzenie pojazdu.
Korzyści płynące z Mopar® Connect nie kończą się na usługach własnych, dostępnych w aplikacji mobilnej Uconnect™ LIVE i na stronie internetowej. Dzięki danym telematycznym Twojego samochodu możesz przyczynić się do ciągłego doskonalenia usług Mopar® Connect i cieszyć się wyjątkowymi korzyściami opracowanymi we współpracy z wiodącymi firmami w swoim sektorze rynku.
Korzyści związane z ubezpieczeniem
Mopar® Connect to urządzenie T-Box, które można łączyć z najnowszymi polisami ubezpieczeniowymi w formule „Pay-As-You-Drive” (ang. płać za to, ile przejedziesz) i „Pay-How-You-Drive”, z promocjami przeznaczonymi dla połączonych klientów: zapytaj o szczegóły dealera lub porozmawiaj z ubezpieczycielem, aby uzyskać upust na polisę OC!
Zdjęcia mają jedynie charakter poglądowy. Samochody będą dostępne od października 2020.
Większość pakietów UCONNECT™ SERVICES jest już zawarta w cenie samochodu przez okres od 3 lat. My Assistant jest już aktywny, natomiast w przypadku pakietów My Car, My Remote i My Navigation wystarczy tylko dokończyć proces rejestracji.
Niektóre pakiety UCONNECT™ SERVICES są dostępne za opłatą, z różnymi okresami subskrypcji, tak jak w przypadku My Wi-Fi, My eCharge i My Theft Assistance. Dla wybranych modeli dostępne są bezpłatne okresy próbne, które pomogą Ci odkryć nasze pakiety. Zapytaj swojego dealera!
Polityka Prywatności ma na celu opis sposobu zarządzania danymi osobowymi zebranymi przez FCA Italy S.p.A. ("Spółka") za pośrednictwem tej strony internetowej zgodnie z obowiązującym prawem.
ZBIERANE DANE OSOBOWE
Następujące dane osobowe mogą być zbierane:
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane dane osobowe („Dane”) mogą być przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ODNOŚNIKI DO STRON INTERNETOWYCH PODMIOTÓW (STRON) TRZECICH
Witryny stron trzecich, dostępne poprzez tę stronę internetową podlegają odpowiedzialności strony trzeciej.
Spółka nie ponosi żadnej odpowiedzialności w związku z żądaniami i/lub udostępnianiem danych osobowych stronom trzecim.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres: dpofca@stellantis.com
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. Jednakże, Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
Dane przetwarzane dla poprawy komfortu użytkowania stron internetowych będą przechowywane tak długo, jak to określono w firmowej Polityce Plików Cookie.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw bezpośrednio pod adresem: https://privacyportal.fcagroup.com
ZMIANY
Niniejsza Polityka Prywatności wchodzi w życie z dniem 03/06/2021.
Spółka zastrzega sobie prawo do częściowej lub pełnej zmiany Polityki Prywatności lub do aktualizacji jej treści (np. w wyniku zmian w obowiązującym prawie). Wszelkie aktualizację będą publikowane na tej stronie internetowej.