Usługi Łączności

Najbardziej praktyczny i najłatwiejszy sposób na zarządzanie samochodem, gdy Cię w nim nie ma. Poznaj wszystkie nasze produkty i usługi i połącz się jeszcze bardziej ze swoim Fiatem.

Fiat informuje swoich nowych klientów, że w przypadku pojazdów z datą gwarancji rozpoczynającą się 1 lipca 2025 r., połączone usługi zawarte w pakietach Fiat Connect ONE i Fiat Connect PLUS będą ewoluować, aby zagwarantować lepsze wrażenia użytkownika i dostosować się do wyzwań rynkowych. Zmiany te mogą obejmować dodanie, aktualizację lub modyfikację dystrybucji usług połączonych w pakietach. Połączone usługi pakietu Fiat Connect PREMIUM zostaną przeniesione do pakietu Fiat Connect PLUS. Klienci są proszeni o regularne zapoznawanie się z ogólnymi warunkami użytkowania dostępnymi na portalu usług połączonych Fiata, aby być na bieżąco ze zmianami. W przypadku istotnych zmian, do zainteresowanych użytkowników zostanie wysłane powiadomienie. Klienci, którzy otrzymali swój pojazd przed 1 lipca 2025 r., zostaną poinformowani o swoich prawach i możliwościach migracji do zaktualizowanych pakietów. W przypadku jakichkolwiek pytań lub pomocy prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Fiata za pośrednictwem zwykłych kanałów.

*Począwszy od 1 lipca 2025 roku, usługi łączności zawarte w pakietach Connect ONE i Connect PLUS będą się rozwijać, aby zapewnić lepsze doświadczenia użytkownika oraz dostosować się do wymagań rynkowych. Zmiany te mogą obejmować dodanie, aktualizację lub modyfikację dystrybucji usług w pakietach.

Klienci są zachęcani do regularnego zapoznawania się z ogólnymi warunkami użytkowania dostępnymi na portalu myuconnect.fiat.com, aby być na bieżąco ze wszelkimi zmianami.
W przypadku istotnych zmian użytkownicy zostaną o nich poinformowani.
W razie jakichkolwiek pytań lub potrzeby uzyskania pomocy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta Fiat, korzystając z tradycyjnych kanałów komunikacji.