Trochę cierpliwości Aktualizuj przebieg Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu  Podany pojazd nie należy do marki Fiat. genericErrorMessage
      POTWIERDŹ

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      newCartoolLoggedUserAddCarMessage

      +
      {{labelNoDIG}}
      {{singleItem.vehicleName ? singleItem.vehicleName : singleItem.modelName}}
      {{singleItem.numberOfPlate}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!

      Nr rejestracyjny lub numer VIN

      * Nie znaleziono samochodu *Wprowadzony samochód nie jest marki Alfaromeo genericErrorMessage Gdzie jest numer VIN?
      SAMOCHÓD ZOSTAŁ ODNALEZIONY!
      Czy znasz numer rejestracyjny lub numer VIN?
      Kliknij tutaj!
      Wpisać numer rejestracyjny lub numer VIN
      Kliknij tutaj!

      Dane Twojego samochodu

      {{selectedModel.saleDescription || 'Model'}}
      {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}} Data rejestracji samochodu
      {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}} Silnik
      {{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km Aktualizuj km
      Model
      Rok
      Rodzaj paliwa
      {{selectedModel.description}}
      {{selectedMonths.description}}
      {{selectedEngine.Fuel.description}}
      Silniki
      Przebieg (km)
      {{selectedEngine.description}}
      {{selectedKm.description}}

      Pobieramy dane Twojego samochodu

      • 1 Model {{selectedModel.saleDescription}}
      • 2 Data rejestracji samochodu {{selectedMonths.description}} {{selectedMonths.year}}
      • 3 Sinik {{selectedEngine.description | limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description}}

      Czy chcesz zmienić dane?

      Uwaga, brak daty rozpoczęcia gwarancji!

      Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!

      Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.

      Kontakt z nami

      By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta

      Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

      Wstecz
      Jaki masz model samochodu?
      • 1
      • 2
      • 3
      • 4

      Model

        {{model.saleDescription}}

        Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

        Wstecz
        Jaki masz model samochodu?
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        Wersja
        {{equipment.description}}
          {{engine.description | limitTo: 28}} ... {{engine.Fuel.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Data rejestracji
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Rok
          {{year.year}} {{year.label}}
          {{month.description}}

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Ile kilometrów już przejechałeś?
          • 1
          • 2
          • 3
          • 4
          Przebieg (km)
          Pamiętaj o zaktualizowaniu danych, aby monitorować samochód

          Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

          Wstecz
          Wybierz swój samochód
          Potwierdź
          ... welcome
          Wejdź do MyFiat

          Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Fiat ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

          Wejdź do MyFiat

          Skorzystaj ze swoich profili społecznościowych, aby wejść do prywatnego profilu myFiat

          Rejestracja

          Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
          Czekamy na Ciebie: wejdź do myFiat!

          ZAREJESTRUJ SIĘ TERAZ
          Znajdź nas {{$root.selectedDealer.dealerName}}{{$root.selectedDealer.COMPANYNAM}}

          YourDealers

          {{dealer.dealerName}}

          {{dealer.address}}

          {{dealer.COMPANYNAM}}

          {{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          {{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}

          {{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})

          dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}

          dealerBoxDistance

          dealerBoxLoadingMessage

          Znajdź nas

          Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

          Znajdź dealera

          Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

          Umów się na spotkanie i informacje

          MOPAR CONNECT

          Usługi Mopar® Connect są dostępne w ofercie akcesoriów, jeśli posiadasz już samochód Fiat lub jako opcja przy zakupie nowego samochodu. Pozostań w łączności ze światem, dzięki usługom, które pomagają Ci w codziennej obsłudze samochodu, gdziekolwiek jesteś, wygodnie na swoim smartfonie.

          MY:ASSISTANT – BEZPIECZEŃSTWO NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

          Mopar® Connect Pomoc w razie wypadku to niezbędne wsparcie przez 24 godziny na dobę. Dzięki usłudze Pomoc w razie wypadku moduł zamontowany w Twoim samochodzie rozpozna, że uległ on wypadkowi i wyśle jego pozycję do centrum obsługowego. Operator my:Assistant zadzwoni do Ciebie i będzie mógł wysłać pomoc na miejsce wypadku.

          Jeśli wystąpił problem w Twoim samochodzie, z Mopar® Connect dysponujesz Pomocą drogową dostosowaną do Twoich potrzeb związanych z jego użytkowaniem.
          Numer do Pomocy drogowej, dostępny w aplikacji Uconnect™ LIVE, umożliwi Ci kontakt z operatorem my:Assistant, który wyśle pomoc drogową na miejsce zdarzenia.
          Dzięki natychmiastowej interwencji będziesz mógł szybko kontynuować swoją podróż!

          Jeśli Twój samochód nie znajduje się już w miejscu, w którym go pozostawiłeś, Mopar® Connect pomoże Ci go zlokalizować.

          Usługa Pomoc w razie kradzieży to możliwość wykrycia nieupoważnionego holowania Twojego samochodu lub naruszenia zamontowanego w nim urządzenia oraz wsparcie udzielane wówczas przez operatora my:Assistant. Po zgłoszeniu kradzieży operatorzy przekażą współrzędne GPS jego pozycji i - gdy tylko samochód zatrzyma się - unieruchomią jego silnik, aby ułatwić odzyskanie go.


          MY:REMOTE CONTROL TO MOŻLIWOŚĆ ZDALNEGO KONTROLOWANIA SWOJEGO SAMOCHODU

          Nie pamiętasz, czy zablokowałeś drzwi swojego samochodu? Dzięki aplikacji Uconnect™ LIVE możesz zablokować lub odblokować jego drzwi niezależnie od miejsca, w którym się znajdujesz.
          Odnalezienie samochodu na zatłoczonym parkingu nigdy nie było łatwiejsze. Zlokalizuj go na mapie w aplikacji Uconnect™ LIVE i podążaj najszybszą trasą, by do niego dotrzeć.
          Miej swój samochód na oku nawet wtedy, kiedy to nie Ty go prowadzisz! Dzięki funkcji Aktywuj powiadomienia możesz otrzymywać alerty za każdym razem, kiedy Twój samochód opuszcza wyznaczony obszar lub kiedy prowadząca go osoba przekracza nadmierną prędkość.



          Z MY:CAR TWÓJ SAMOCHÓD BĘDZIE ZAWSZE W DOSKONAŁEJ KONDYCJI

          Funkcja my:Car w ramach usług Mopar® Connect może przekazywać Ci aktualne informacje na temat Twojego samochodu. Poprzez aplikację Uconnect LIVE możesz sprawdzić poziom paliwa w zbiorniku lub ciśnienie w oponach, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo podczas każdej najbliższej podróży.


          USŁUGI MOPAR® CONNECT UAKTYWNISZ W ZALEDWIE KILKU PROSTYCH KROKACH!

          Zwróć się do autoryzowanego dealera o zainstalowanie urządzenia Mopar® Connect w Twoim samochodzie, aby skorzystać z usług i podpisz kontrakt zawierający Twoje dane osobowe oraz adres e-mail.
          Otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do aktywacji usług. Zarejestruj się lub wejdź na swoje konto FCA, klikając w link zamieszczony w e-mailu i wprowadź informacje o swoim samochodzie, aby dokończyć aktywację.
          Otrzymasz e-mail potwierdzający, gdy tylko usługi Mopar® Connect będą już aktywne.
          Pobierz aplikację Uconnect™ LIVE lub wejdź do swojego prywatnego profilu na stronie driveuconnect.eu i zacznij korzystać z usług Mopar® Connect!

          CZY POTRZEBUJESZ ODNOWIĆ SWÓJ PAKIET USŁUG MOPAR© CONNECT?

          Kiedy usługi Mopar© Connect w Twoim samochodzie będą bliskie wygaśnięcia, możesz je odnowić w sposób najlepiej odpowiadający Tobie i Twoim potrzebom.

          Odnowienie jest dostępne w dwóch pakietach:
          LIGHT - który obejmuje My:Car i My:Remote
          FULL - który obejmuje My:Car, My:Remote i My:Assistant

          Możesz odnowić pakiety na okres 12, 24 lub 36 miesięcy.

          Czy jesteś zainteresowany zakupem lub odnowieniem usług Mopar® Connect w swoim samochodzie?

          Poproś o informacje na temat dostępności produktów lub cen pakietów i umów się na spotkanie u Autoryzowanego Dealera.