Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Dostosuj ofertę do swoich potrzeb

Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!

{{selectedModel.saleDescription|| 'Model'}}
{{selectedEngine.description| limitTo: 22}} {{selectedEngine.Fuel.description + " " + selectedEngine.Engine.value}} Silnik
{{selectedMonths.description}} Wiek samochodu miesięcy
{{selectedKm.description}} Przebieg (km) Km
{{model.saleDescription}}
    Wersja
    {{equipment.description}}
    {{engine.description}} {{engine.Fuel.description + " " + engine.Engine.value}}
      {{month.description}} miesięcy
      {{km.description}} Km

      Wpisz numer rejestracyjny lub VIN Twojego samochodu i poznaj wszystkie usługi oraz oferty specjalne dostępne dla Twojego samochodu!

      *Nie znaleziono pojazdu
      POTWIERDŹ
      Wejdź do MyFiat

      Wejdź do swojego prywatnego profilu i zobacz, co Fiat ma Ci do zaoferowania w specjalnie dla Ciebie przygotowanym obszarze

      Wejdź do MyFiat

      Rejestracja

      Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?

      Czekamy na Ciebie: wejdź do myFiat!

      myFiat
      Znajdź nas

      Znajdź nas

      Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!

      Znajdź dealera

      Otwórz mapę i znajdź dealera znajdującego się najbliżej Ciebie! ZNAJDŹ

      Umów się na spotkanie i informacje

      Obsługa klienta

      W momencie zakupienia samochodu korzystasz z gwarancji, która rozpoczyna się od momentu dostawy pojazdu, bez limitu kilometrów i przewiduje:
      • 24 miesiące gwarancji na samochód
      • 36 miesięcy na lakier
      • 8 lat gwarancji antyperforacyjnej.
      W Książce gwarancyjnej, którą znajdziesz w samochodzie, możesz sprawdzić wszelkie specyficzne warunki i ewentualne wyłączenia.
      Płatna interwencja lub instalacja akcesorium wykonywana w ASO marki Fiat daje Ci 24-miesięczną gwarancję, bez limitu przebiegu (z wyjątkiem części ulegających zużyciu).
      Gwarancja taka przewiduje:
      • wymianę lub naprawę części zamiennej lub akcesorium z poprzedniej interwencji po okazaniu odpowiedniego dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu
      • koszt robocizny.
      Można to uczynić w dowolnym punkcie Europejskiej Sieci Autoryzowanej.
      Dzięki gwarancjom umownym Maximum Care lub Powertrain Care możesz przedłużyć gwarancję na podstawowe komponenty elektromechaniczne o kolejne 3 lata. 
      Nie. Gwarancje umowne obejmują wyłącznie usterki wskazanych komponentów elektrycznych i mechanicznych samochodu.
      Aby dowiedzieć się więcej, sprawdź warunki swojej umowy.
      Tak. Jeśli posiadasz Fiata, możesz skorzystać z planów przedłużenia gwarancji w różnych wariantach zależnych od czasu trwania i limitu przebiegu Twojego samochodu.
      Czasy obowiązywania i przewidziane przebiegi są różne.
      W przypadku Maximum Care, na przykład, do wyboru jest standardowo 9 opcji:
      • 1 rok i limit kilometrów 45 000 - 90 000 - 120 000 km
      • 2 lata i limit kilometrów 60 000 - 120 000 - 160 000 km
      • 3 lata i limit kilometrów 75 000 - 120 000 - 200 000 km
      • Dla wybranych modeli są dostępne warianty nawet do 300 000 km
      Skontaktuj się jak najszybciej z Twoim zaufanym dealerem lub ASO marki Fiat, aby uzyskać więcej informacji o korzyściach, zakresie i warunkach lub wejdź na stronę www.fiat.pl
      W dowolnym momencie, w ciągu 24 miesięcy od momentu zakupu swojego nowego samochodu.
      Na naszej stronie znajdziesz zakładki dotyczące planów przedłużenia gwarancji o różnych przewidzianych zakresach elektrycznych i mechanicznych, opisy poszczególnych typów, uwzględnianych komponentów, oraz wszelkich wiążących się z nimi korzyści.
      Możesz także zawsze skontaktować się ze swoim zaufanym dealerem lub ASO marki Fiat w celu uzyskania dodatkowych informacji.
      Odpowiedź brzmi nie. Oferują natomiast możliwość przedłużenia ich po pierwszych 2 latach gwarancji na Twój samochód.
      Koncern Fiat Chrysler Automobiles, FCA Poland S.A. i Mopar® pragną zapewnić Tobie i Twojemu samochodowi najlepszą opiekę i obsługę, zapewniając, że wszystkie czynności gwarancyjne będą przeprowadzane zawsze zgodnie z Planem przeglądów i Gwarancją poprzez:
      • pomoc wykwalifikowanych techników ekspertów, szkolonych bezpośrednio przez Fiat Chrysler Automobiles
      • stosowanie oryginalnych części zamiennych
      • obszerną sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi w całej Europie
      Assistance 24h jest to program usług pomocy drogowej obowiązujący w całej Europie*, który zapewnia Ci pomoc w razie unieruchomienia Twojego pojazdu w trakcie trwania podróży, czy utrudnień napotkanych na drodze.
      Jeśli jesteś posiadaczem samochodu marki Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Fiat Professional, Jeep® lub Abarth, możesz korzystać z usług pomocy drogowej przez 2 lata, od momentu zakupu pojazdu do czasu zakończenia gwarancji kontraktowej.
      Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj

      *Zapoznaj się z treścią Książki Gwarancyjnej samochodu, w której podano sposoby świadczenia, warunki, ograniczenia oraz wyłączenia z usług.
      Możesz korzystać z pomocy w dowolnym miejscu w Europie w następujących sytuacjach:
      • naprawa na miejscu
      • przerwanie podróży
      • przebicie opony
      • zatankowanie nieprawidłowego paliwa
      • rozładowany akumulator
      • zgubienie lub uszkodzenie kluczyków samochodu
      • rozbicie szyb.
      Ponadto masz prawo do holowania samochodu lub skorzystania z samochodu zastępczego.
      W celu uzyskania dodatkowych informacji możesz się z nami skontaktować telefonicznie, patrz.
      W razie awarii, jeśli naprawa przekracza 4 godziny niż przewidział producent, ASO marki Fiat oferuje Ci możliwość nieodpłatnego skorzystania z samochodu zastępczego przez maksymalnie 4 dni robocze, plus ewentualne dni świąteczne.
      W razie wypadku, jeśli Twój samochód nie może dalej poruszać się samodzielnie lub nie spełnia standardów bezpieczeństwa, możesz skorzystać nieodpłatnie z samochodu zastępczego na taki sam okres.
      Pamiętaj, że możesz skorzystać z tej usługi wyłącznie wówczas, jeśli zwrócisz się do ASO marki Fiat, która może udzielić Ci samochodu bezpośrednio ze swojego parku samochodów zastępczych lub z firmy wynajmującej samochody.
      Oczywiście.
      Jeśli Twój samochód nie jest już objęty gwarancją, możesz zwrócić się o odpłatny samochód do Autoryzowanej Stacji Obsługi i korzystać z niego w okresie wymaganym w celu przeprowadzenia naprawy.
      Wszelkie szczegóły dotyczące częstotliwości i limitów kilometrów, jeśli chodzi o przeglądy okresowe, podano w Wykazie czynności przeglądów okresowych zamieszczonym w Instrukcji obsługi Twojego samochodu.
      Posiadamy bogatą i elastyczną ofertę pakietów i programów serwisowych, przenoszonych również na kolejnego właściciela, gdybyś chciał odsprzedać swój samochód, dzięki czemu jego wartość rynkowa dłużej utrzymuje pożądany poziom.
      Możesz wybrać spośród różnych poziomów zakresu, czasu obowiązywania i przebiegu pojazdu, w zależności od Twoich aktualnych potrzeb.
      Aby znaleźć wszystkie odpowiedzi na Twoje pytania, kliknij tutaj
      Najlepiej jest korzystać z Autoryzowanych Stacji Obsługi Fiat.
      Gdybyś jednak zwrócił się w tym celu do innych serwisów, pamiętaj zawsze o zachowaniu faktury.
      Tak. Jeśli posiadasz Fiat, możesz skorzystać z planów przeglądów, okresowych i innych, które różnią się w zależności od czasu obowiązywania i przebiegu Twojego samochodu.
      Koszty są różne w zależności od modelu Twojego samochodu, od przebiegu i czasu obowiązywania planu, jaki wybierzesz.
      Skontaktuj się jak najszybciej z Twoim zaufanym dealerem lub ASO marki Fiat, aby uzyskać więcej informacji o korzyściach, zakresie i warunkach lub wejdź na stronę www.fiat.pl
      Przed pierwszym przeglądem okresowym Twojego Fiata, do roku od jego zakupu.
      Na naszej stronie znajdziesz zakładki dotyczące planów przeglądów okresowych i nie tylko, a także ich opisy, uwzględniane komponenty oraz wszelkie wiążące się z nimi korzyści.
      Możesz także zawsze skontaktować się ze swoim zaufanym dealerem lub ASO marki Fiat w celu uzyskania dodatkowych informacji.
      Koncern Fiat Chrysler Automobiles, FCA Poland S.A. i Mopar® pragną zapewnić Tobie i Twojemu samochodowi najlepszą opiekę, gwarantując, że wszystkie czynności gwarancyjne będą przeprowadzane zawsze zgodnie z Planem przeglądów i Gwarancją poprzez:
      • pomoc wykwalifikowanych techników ekspertów, szkolonych bezpośrednio przez Fiat Chrysler Automobiles
      • stosowanie oryginalnych części zamiennych
      • obszerną sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi w całej Europie
      Jest to ogół aplikacji, które zapewniają Ci dostęp do całego Twojego świata cyfrowego za pośrednictwem radia Twojego samochodu. Dzięki systemom z ekranem dotykowym i specjalnemu interfejsowi, który ogranicza rozpraszanie kierowcy pojazdu, teraz możesz czuć się za kierownicą bezpiecznie i swobodnie.
      Wystarczy, że pobierzesz nieodpłatnie aplikację Uconnect LIVE ze sklepu Google Play lub Apple App Store i zalogujesz się poprzez konto Fiat Chrysler Automobiles. Po uruchomieniu aplikacji i połączenia poprzez Bluetooth telefonu z radiem będziesz mógł korzystać ze wszystkich dostępnych usług.
      Jest ich naprawdę sporo i nieustannie ulegają one zmianie, ponieważ stale są rozwijane.
      Mogą również wiązać się z koniecznością utworzenia specjalnego konta (Twitter) lub wykupienia abonamentu (Deezer Premium).
      Aktualnie jednak dostępne są następujące aplikacje:
      • my:Car
      • eco:Drive
      • Alfa Performance
      • Jeep Skills
      • Abarth Telemetry
      • Efficient Drive
      • Uconnect for Twitter
      • Facebook Check In
      • Deezer
      • TuneIn
      • Reuters
      • TomTom LIVE (jeśli Twój radioodtwarzacz ma wbudowaną nawigację).

      • Fiat 500X
      • Fiat 500L
      • Nowy Fiat 500
      • Fiat 500S
      • Fiat Tipo hatchback
      • Fiat Tipo Station Wagon
      • Nowy Fiat Doblò
      • Nowa Lancia Ypsilon
      • Jeep® Renegade
      • Nowa Alfa Romeo Giulietta
      • Nowa Alfa Romeo Mito
      • Abarth 595

      Kompatybilne radia to:
      • Uconnect 7" HD Nav LIVE
      • Uconnect 7" HD LIVE
      • Uconnect 6,5" Radio Nav LIVE
      • Uconnect 5" Radio LIVE
      • Uconnect 5" Radio Nav LIVE
      Jest to idealne połączenie funkcji technologicznych, które oferują Ci wszelkie informacje i rozrywkę, jakiej potrzebujesz podczas podróżowania, pozwalając Ci koncentrować się wyłącznie na przyjemności jazdy.
      Ekran dotykowy, elementy sterowania na kierownicy i polecenia głosowe, wyraźny wyświetlacz, pokrętła i intuicyjne przyciski to zaledwie część tego innowacyjnego systemu stworzonego z myślą o zaspokajaniu Twoich potrzeb.
      Uconnect to również jeden z najbardziej zaawansowanych systemów nawigacji. Zaprojektowany jest tak, by idealnie pasować do Twojego modelu samochodu.
      Wejdź do USTAWIEŃ i wybierz żądany język.
      Na stronie maps.mopar.eu, nowej stronie Fiat Chrysler Automobiles stworzonej specjalnie do aktualizowania systemów nawigacji, możesz zarejestrować swój samochód i od razu dowiedzieć się, czy dostępne są nowe mapy.
      Tak, o ile jest on kompatybilny z systemem. Możesz to sprawdzić od razu tutaj
      • Włącz w swoim telefonie funkcję Bluetooth
      • Naciśnij przycisk TELEFON na panelu przednim radioodtwarzacza
      • Jeśli żaden telefon nie jest podłączony, na wyświetlaczu będzie wyświetlany specjalny ekran
      • Wybierz Tak i znajdź urządzenie Uconnect w telefonie
      • Możesz zostać poproszony o kod PIN, który należy wprowadzić na wyświetlaczu, a następnie potwierdzić na telefonie
      • Istnieje możliwość podłączenia kilku telefonów, wchodząc do USTAWIEŃ i wybierając pozycję DODAJ URZĄDZENIE
      • Wszystko wyświetlane jest na ekranie, na którym podsumowano ukończone czynności
      • Po ukończeniu czynności pojawia się ekran końcowy w celu potwierdzenia wszystkich etapów i nawiązania połączenia, na które należy odpowiedzieć Tak.
      Podczas aktualizacji systemu operacyjnego telefonu należy ponownie go zarejestrować, ale najpierw trzeba:
      • usunąć go z listy urządzeń sparowanych z radiem
      • usunąć poprzednie sparowanie również z wykazu urządzeń Bluetooth w telefonie.
      System Uconnect tak skonstruowano, aby automatycznie łączył się on z Twoim telefonem.
      Aby sparować smartfon z funkcją Bluetooth, musisz:
      • nacisnąć przycisk APPS na panelu przednim radia
      • wybrać USTAWIENIA i BLUETOOTH
      • wybrać TELEFON/BLUETOOTH na wyświetlaczu
      • wybrać SPAROWANE TELEFONY lub listę SPAROWANE URZĄDZENIA AUDIO, posługując się odpowiednim przyciskiem na wyświetlaczu
      • wybrać konkretne urządzenie (telefon komórkowy lub urządzenie Bluetooth)
      • nacisnąć przycisk CONNECT.
      Upewnij się, że wybrałeś w menu swojego telefonu funkcję, która umożliwia automatyczne nawiązywanie połączenia.
      Pamiętaj, że w przypadku kilku podłączonych telefonów system uwzględnia zawsze pierwsze sparowane urządzenie.
      W przypadku kilku podłączonych telefonów system uwzględnia zawsze pierwsze sparowane urządzenie jako ULUBIONE.
      Priorytet w przypadku innych podłączonych urządzeń, które nie są ustawione jako ULUBIONE, jest określany przez kolejność dodawania ich do listy: ostatnie podłączone urządzenie jest tym, które ma najwyższy priorytet.
      Nie, ten znajdujący się na kierownicy przycisk uaktywnia wyłącznie funkcję rozpoznawania głosowego w ramach trybów RADIO/MULTIMEDIA.
      Wszystkie polecenia głosowe w ramach trybu Telefon można uaktywnić natomiast za pomocą przycisku TELEFON, który również znajduje się na kierownicy.
      Po podłączeniu urządzenia, na którym masz swoją muzykę, system rozpoznawania głosowego potrzebuje nieco czasu, aby zsynchronizować wszystkie pliki.
      Wymagany czas zależy od tego, ile muzyki trzeba zsynchronizować.
      Aby nawiązać połączenia przy użyciu poleceń głosowych, musisz:
      • nacisnąć przycisk TELEFON na kierownicy, aby mieć do dyspozycji polecenia dotyczące telefonu.
      • poczekać kilka sekund, aby umożliwić synchronizację danych z telefonu.
      Pamiętaj, że jeśli w Twoim spisie telefonów znajduje się ponad 1000 kontaktów, nie możesz skorzystać z tego typu funkcji.
      Skuteczność rozpoznania danego polecenia głosowego zależy od wielu czynników: hałasu otoczenia w tle, akcentu osoby wypowiadającej polecenie i dostępnych poleceń. Czasami może się tak stać, iż system zareaguje inną wskazówką na polecenie wypowiedziane, ale jest to normalne zjawisko, właśnie z powodu wspomnianych zmiennych warunków. 
      • Pobierz aplikację Uconnect LIVE ze sklepu Google Play lub Apple App Store.
      • Uruchom aplikację na swoim telefonie i podłącz go przez Bluetooth do radia w samochodzie.
      • Naciśnij przycisk APPS w radiu i wejdź do wykazu dostępnych usług.
      W celu uzyskania dodatkowych informacji możesz pobrać całą instrukcję aktywacji tutaj.
      Poniżej znajduje się lista: Włochy, Francja, Niemcy, Hiszpania, Wielka Brytania, Holandia, Szwajcaria, Austria, Belgia, Luksemburg, Portugalia, Polska, Irlandia, Czechy, Słowacja, Węgry, Grecja, Dania, Szwecja, Finlandia, Rumunia, Słowenia, Litwa, Łotwa, Estonia, Bułgaria, Malta, Cypr.
      Usługi Uconnect LIVE są dostępne w samochodzie dzięki transmisji danych komórkowych telefonu.
      Korzystanie z aplikacji w trybie strumieniowym powoduje wysokie zużycie danych, a jeśli korzystasz z telefonu w roamingu, czyli będąc za granicą, wymaga dodatkowych kosztów. Pamiętaj, że funkcja Bluetooth w Twoim smartfonie musi być aktywna, aby można było korzystać z tych usług.
      Zachęcamy Cię do zapoznania się z warunkami umowy zawartej z Twoim operatorem komórkowym.
      W przypadku kompatybilnych samochodów usługi Uconnect LIVE są darmowe, co oczywiście nie dotyczy transmisji danych, za którą musisz płacić swojemu operatorowi telefonicznemu.
      Usługi te mogą wiązać się z koniecznością utworzenia specjalnych kont (na Twitterze) lub wykupienia abonamentu (Deezer Premium).
      Jeśli jako pierwszy uaktywniłeś usługi Uconnect LIVE w swoim telefonie, to łączy się on jako Master (główny użytkownik).
      Jako użytkownik główny możesz zaprosić 3 osoby, które otrzymają status PRZYJACIÓŁ, do korzystania z usług online bezpośrednio poprzez aplikację zainstalowaną na Twoim smartfonie lub poprzez Twój prywatny profil na stronie DriveUconnect.eu.
      Zaproszona przez Ciebie osoba otrzyma e-maila z zaproszeniem do skorzystania z usług Uconnect LIVE w Twoim samochodzie.
      Pamiętaj, że tylko jeden użytkownik na raz może korzystać z usług w samochodzie.
      Ty, jako użytkownik główny, możesz usunąć „przyjaciela” z wykazu lub on sam może zdecydować o usunięciu swojego konta z listy.
      W takiej sytuacji najprawdopodobniej usługi online zostały już uaktywnione przez poprzedniego użytkownika głównego. Aby go usunąć, zachęcamy Cię do skontaktowania się z naszą Obsługą klienta. Wszelkie dane dostępne są tutaj.

      Możesz sprawdzić okres obowiązywania jej za pośrednictwem aplikacji Uconnect LIVE lub w swoim prywatnym profilu na portalu DriveUconnect.eu.

      System sygnalizuje Ci co pewien czas dostępność aktualizacji poprzez komunikaty pojawiające się na wyświetlaczu radia.

      Po pojawieniu się takiego komunikatu możesz pobrać aktualizacje lub odłożyć pobranie na późniejszy termin, zupełnie tak jak w Twoim telefonie.
      Powiadomienia o aktualizacjach będą pojawiać się przy każdorazowym uruchomieniu systemu.

      Przypominamy Ci, że tylko wyłącznie w przypadku aktualizacji wymaganych i dostępności połączenia system uruchamia pobieranie automatycznie.
      Tak, możesz skorzystać z dowolnego łącza internetowego, włącznie z Wi-Fi i hotspotami.

      Rozmiar pliku do pobrania będzie zawsze widoczny w komunikacie o instalacji.
      Syntetyzator mowy (Text to Speech) umożliwia wypowiadanie poleceń w tylko jednym języku na raz.
      Aby zmienić i wybrać język, musisz wejść do USTAWIEŃ radia.
      W przypadku aplikacji wielojęzycznych (np. Reuters) system umożliwia odczytywanie jedynie elementów napisanych w ustawionym języku.
      Oczywiście, w przypadku wszystkich funkcji standardowych.
      A konkretnie, możesz uruchomić poszczególne aplikacje w przypadku następujących typów radia:
      • Uconnect 6.5" Radio Nav LIVE
      • Uconnect 5" Radio LIVE
      • Uconnect 5" Radio Nav LIVE.
      Uconnect LIVE jest dostępny od 2015 roku w niektórych modelach i na niektórych rynkach.

      Podczas nabywania naszego samochodu otrzymasz wiadomość e-mail z wszelkimi szczegółami w celu uaktywnienia i skorzystania z usług online powiązanych z wybranym modelem.
      Możesz ją pobrać na swój smartfon, o ile jest kompatybilny, nieodpłatnie ze sklepu Google Play lub Apple App Store.

      Dostępna jest we Włoszech, Anglii, Hiszpanii, Niemczech, Austrii, Belgii, Holandii, Szwajcarii, Luksemburgu, Polsce, Danii, Szwecji, Słowacji, Finlandii, Czechach, na Węgrzech, w Grecji, Irlandii, Portugalii, Bułgarii, Rumunii, Łotwie, Litwie, Słowenii, Estonii, na Malcie i na Cyprze.
      Wymogi minimalne są następujące:
      • Bluetooth w wersji 2.1 lub wyższej + EDR
      • Android – System operacyjny Android w wersji 4.0 lub nowszej.
      • Zalecana rozdzielczość ekranu: 480 x 800, 540 x 960, 720 x 1280 i 1080 x 1920.
      • Apple – System operacyjny iOS w wersji 7.0 lub nowszej.
      • Zalecana rozdzielczość ekranu: 640 x 960, 640 x 1136, 750 x 1334 i 1080 x 1920.
      Może się zdarzyć, że my:Car będzie sygnalizował na Twoim smartfonie poziom paliwa, odnosząc się do ostatniej podroży, w trakcie której nawiązano połączenie.

      Dane pomiędzy Twoim samochodem i aplikacją są synchronizowane w momencie rozłączania z pojazdem i przypisywane do daty i godziny, w której zostają przeniesione.

      Jeśli podczas ostatniej jazdy samochodem nie połączyłeś telefonu z systemem Uconnect LIVE, dane my:Car nie będą dopasowane do rzeczywistego wskazywanego poziomu.
      Aby uniknąć nieprawidłowości, sprawdzaj zawsze datę dokonania pomiaru obok wyświetlanej wartości, zarówno w wersji internetowej, jak i na aplikacji mobilnej.
      Wszystkie pamięci USB o pojemności równej lub mniejszej 64 GB.
      Jest to platforma technologiczna umożliwiająca nawiązywanie połączeń telefonicznych ze znajomymi, otrzymywanie SMS-ów, słuchanie swojej muzyki i uzyskiwanie wskazówek drogowych.

      Wszystko to można robić w pełni bezpiecznie, nigdy nie odrywając swoich rąk od kierownicy.

      Korzystanie z niej jest proste i intuicyjne. Wystarczy telefon kompatybilny z funkcjami tej platformy.
      Dowiedz się więcej
      Udaj się jak najszybciej do ASO marki Fiat z dowodem osobistym i dowodem rejestracyjnym swojego samochodu.

      W ASO zostanie natychmiast zamówiony w Fiat Chrysler Automobiles Italy duplikat kodu, który zostanie Ci przekazany w ciągu jednego tygodnia.
      Pamiętaj jednak, że jest to usługa płatna.
      To proste. Wystarczy wejść do USTAWIEŃ i zmienić go w swoim telefonie, jak w przypadku wszystkich innych aplikacji, z których korzystasz.
      To nie problem: nasza usługa Assistance 24h Fiat jest aktywna 24 godziny na dobę, przez 365 dni w roku.
      Zadzwoń natychmiast na uniwersalną Infolinię pod numerem 00800 34280000, który działa w całej Europie, po czym wybierz opcję 1 POMOC DROGOWĄ, jeśli znajdujesz się w Polsce. Jeśli natomiast jesteś za granicą, wybierz opcję 4 International Services, która poza zapewnieniem wsparcia w sytuacji awaryjnej - oferuje Ci możliwość dokonania wyboru języka.
      Do dyspozycji jest również numer 0048 225 631 260, z którego możesz skorzystać w razie trudności z dodzwonieniem się na podany numer infolinii.
      Aby zapoznać się ze wszystkimi krajami, które objęte są tą usługą, możesz skorzystać ze znajdującej się w samochodzie Książki Gwarancyjnej.
      Jest to informacja, którą Fiat wysyła do Ciebie, aby zapewnić pełną sprawność, bezpieczeństwo i niezawodność Twojego samochodu.
      Gdy otrzymasz tego typu komunikat, skontaktuj się jak najszybciej z dealerem lub ASO, aby zarezerwować interwencję zalecaną do wykonania w Twoim samochodzie.
      Wszelkie dane kontaktowe do naszych dealerów i Autoryzowanych Stacji Obsługi możesz znaleźć tutaj.
      Jeśli zamierzasz zadzwonić w celu umówienia wizyty, pamiętaj, by mieć w zasięgu ręki numer nadwozia samochodu znajdujący się w dowodzie rejestracyjnym (na stronie 2, pod literą E).
      Tak, oczywiście. Nie przewidują żadnych dodatkowych kosztów.
      To zależy od czasu przewidzianego na przywrócenie Twojego samochodu do właściwego stanu.
      W momencie dokonywania rezerwacji personel warsztatu będzie mógł udzielić Ci wszelkich informacji o czasie trwania interwencji i ewentualnym skorzystaniu z samochodu zastępczego.
      Aby się tego dowiedzieć, możesz zadzwonić na infolinię 00800 34280000 lub sprawdzić to bezpośrednio w ASO.
      Pamiętaj zawsze, aby mieć w zasięgu ręki numer nadwozia samochodu znajdujący się w dowodzie rejestracyjnym (na stronie 2, pod literą E).
      Jeśli nie jesteś już właścicielem samochodu objętego kampanią nawrotową, o której Cię poinformowaliśmy, prosimy Cię uprzejmie o wysłanie nam, w miarę możliwości, nazwiska i adresu nowego właściciela.
      Wystarczy, że wypełnisz kupon zwrotny, który dołączony jest listu, który otrzymałeś.
      Należy ją wysłać na następujący adres: FCA Poland S.A., ul. Komorowicka 79, 43-300 Bielsko-Biała
      Dziękujemy!
      Koncern Fiat Chrysler Automobiles, FCA Poland S.A. i Mopar® pragną zapewnić Tobie i Twojemu samochodowi najlepszą opiekę i najskuteczniejsze wsparcie poprzez:
      • pomoc wykwalifikowanych techników ekspertów, szkolonych bezpośrednio przez Fiat Chrysler Automobiles
      • stosowanie oryginalnych części zamiennych
      • liczną sieć Autoryzowanych Stacji Obsługi w całej Europie
      To proste: tylko te osoby, które zaprojektowały i wyprodukowały Twój samochód, znają go lepiej niż ktokolwiek inny.
      Oryginalne części zamienne są efektem nieustannych badań i rozwoju innowacyjnych technologii.
      Ponadto poddawane są surowym kontrolom od momentu, w którym je zaprojektowano do momentu uruchomienia ich produkcji, aby zapewnić Ci niezawodność, komfort, odpowiednie osiągi i bezpieczeństwo.
      Tak, możesz zamontować w swoim samochodzie opony o prawidłowym rozmiarze, ale z indeksami wyższej prędkości.
      I nie potrzebujesz w tym celu oficjalnego świadectwa.
      We wszelkich innych przypadkach natomiast, dla bezpieczeństwa siebie samego i innych użytkowników drogi, oficjalne potwierdzenie takiej zmiany jest absolutnie wymagane.
      Wystarczy, że zwrócisz się do autoryzowanego dealera, który udzieli Ci wszelkich informacji o oponach odpowiednich dla Twojego samochodu. 
      Opony M+S, co jest skrótem od słów „mud and snow” (dosłownie „błoto i śnieg”), zawierają takie właśnie dwie litery na boku i są prawnie równoważne z oponami zimowymi. Taki typ opon nazywany jest również oponami typu „all weather” i oponami „czterosezonowymi”.
      Opony zimowe, zwane również termicznymi, poza literami M+S mają również wytłoczony specjalny symbol: górę z trzema szczytami i płatek śniegu. Zapewniają one wyraźnie lepsze osiągi zarówno podczas hamowania, jak i podczas jazdy po drodze pokrytej śniegiem.
      Wszelkie informacje dotyczące zestawu Fix&Go możesz znaleźć w Instrukcji obsługi samochodu lub możesz zapoznać się z instrukcjami zamieszczonymi bezpośrednio przy zestawie. Zalecamy Ci uważnie je przeczytać przed użyciem go.
      Kompletną gamę akcesoriów możesz znaleźć w sekcji AKCESORIA.
      Wystarczy, że wybierzesz swój model, wejdziesz do specjalnego obszaru i spersonalizujesz swój samochód.
      Ponadto będziesz mógł zarejestrować swój samochód, aby poznać dedykowane oferty
      Ponieważ najlepiej jest powierzać swój samochód tym, którzy naprawdę dobrze go znają, w każdym szczególe.
      Oryginalne akcesoria idealnie pasują do wszystkich części mechanicznych i elektronicznych Twojego samochodu.
      Są regularnie poddawane surowym kontrolom, by nieustannie oferować Ci maksymalny komfort, osiągi, bezpieczeństwo, a także możliwość nadania Twojemu samochodowi indywidualnego charakteru.
      Ciao Fiat

      NUMER BEZPŁATNY

      Z marką Fiat możesz się skontaktować, dzwoniąc na dedykowany numer infolinii 00800 3428 0000 dostępny w większości krajów europejskich*.
      Możesz na swoim telefonie skorzystać z systemu szybkiego wybierania numeru, wprowadzając 00800 Fiat 0000.
       
      *Pamiętaj o sprawdzeniu u swojego operatora kosztu połączenia zagranicznego lub połączenia z sieci komórkowej.
      Ciao Fiat Mobile

      Mobile

      Ciao Fiat Mobile jest to aplikacja, dzięki której możesz korzystać bezpośrednio na swoim smartfonie z niezbędnych usług i wsparcia: możesz zapisać sobie terminy związane ze swoim samochodem, zapoznać się z instrukcją obsługi, znaleźć najbliższego dealera oraz pobliskie stacje paliw dysponujące metanem CNG i gazem LPG. Wejdź na stronę www.ciaofiatmobile.com, aby uzyskać więcej informacji.
      Ciao Fiat Social

      Social

      Bądź z nami na bieżąco!

      Zapoznaj się z instrukcją obsługi

      Pobierz w formacie cyfrowym instrukcję obsługi swojego samochodu, aby mieć ją zawsze do dyspozycji na wszystkich swoich urządzeniach!