Wystarczą cztery proste kroki, by wprowadzić dane swojego samochodu i skorzystać z wyjątkowych ofert oraz usług przeznaczonych dla Ciebie i Twojego samochodu!
newCartoolLoggedUserAddCarMessage
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wybierz sposób wprowadzania danych samochodu i odkryj wszystkie dostępne usługi i oferty!
Jeśli zmienisz model, Twój samochód zostanie odłączony i będziesz musiał ponownie wprowadzić dane!
Czekamy na datę rozpoczęcia gwarancji. Skontaktuj się z działem obsługi klienta, aby zaktualizować dane i uzyskać dostęp do wszystkich usług przygotowanych dla Ciebie i Twojego samochodu.
By uzyskać pomoc skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta
Wydłuż gwarancję i poznaj plany przeglądów przygotowane specjalnie dla Twojego samochodu!
Odkryj naszą bogatą ofertę akcesoriów zaprojektowanych dla Twojego samochodu
Chcesz otrzymywać oferty i korzystać z wyjątkowych usług przygotowanych specjalnie z myślą o Twoim samochodzie?
Czekamy na Ciebie: wejdź do myFiat!
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}}, {{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
yourDealerBoxTitle
{{selectedDealer.dealerName}}{{selectedDealer.COMPANYNAM}}
{{selectedDealer.ADDRESS}}, {{selectedDealer.TOWN}} ({{selectedDealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{selectedDealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
{{dealer.COMPANYNAM}}
{{dealer.ADDRESS}},
{{dealer.TOWN}} ({{dealer.PROVINCE}})
dealerBoxTelephone {{dealer.TEL_1}}
dealerBoxDistance
Potrzebujesz informacji, wyceny lub wsparcia? Chcesz umówić się na wizytę? Czekamy na Ciebie!
Numer VIN znajduje się w dowodzie rejestracyjnym, w karcie gwarancyjnej i na przedniej szybie, a także na progu prawych drzwi pod listwą boczną.
Obecnie aplikacje mobilne są nam pomocne w wielu bardzo różnych sytuacjach. MOPAR® CONNECT zawsze i wszędzie jest do Państwa dyspozycji. Zachęcamy także do skorzystania z aktualnej oferty na nasze innowacyjne filtry kabinowe PRIME, gdyż teraz utrzymanie czystości powietrza w samochodzie jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Mopar® FCA dba o Twoje bezpieczeństwo i komfort podróżowania, zapewniając wysoką jakość powietrza w kabinie samochodu.
Gdy temperatura spada poniżej zera, nie musi to być powód do obaw. Wystarczy na czas skorzystać z naszej wyjątkowej oferty promocyjnej na najwyższej jakości Oryginalne Części i usługi serwisowe Mopar®. Umów się na spotkanie lub pobierz kupon promocyjny i udaj się z nim do wybranego dealera Fiat, aby skorzystać z wyjątkowych rabatów przygotowanych przez Mopar® FCA.
Podróżuj bezpiecznie i komfortowo w każdych warunkach pogodowych. Mopar® przygotował promocyjną ofertę na opony oraz kompletne koła zimowe. Dodatkowym atutem oferty jest bezpłatne ubezpieczenie opon do każdego zakupionego kompletu. W trakcie wymiany opon/kół, Specjalista Mopar dokładnie sprawdzi stan hamulców w Twoim samochodzie, a w razie potrzeby zaproponuje specjalny rabat na klocki i tarcze hamulcowe. Umów się na spotkanie lub pobierz kupon promocyjny i udaj się z nim do wybranego dealera Fiat, który fachowo dobierze właściwy zestaw opon lub kół do Twojego samochodu.
Pakiety serwisowe Easy Care dają możliwość serwisowania samochodów w zakresie obowiązkowych przeglądów i czynności obsługowych przewidzianych przez producenta z wymianą części i płynów, w tym, niezależnie od nich, wymianę oleju silnikowego i filtra w autach, w których system kontrolny zasygnalizuje taką konieczność. Umów się na spotkanie z dealerem Fiat i dobierz pakiet Easy Care najbardziej odpowiadający Twoim potrzebom.
CEL I SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Przekazane przez Państwa dane osobowe („Dane”) będą przetwarzane w następujących celach:
Dane mogą być przetwarzane w formie papierowej, elektronicznej lub w sposób zautomatyzowany, między innymi za pośrednictwem tradycyjnej poczty, poczty elektronicznej bądź telefonicznie (np. poprzez automatyczne połączenia telefoniczne, wiadomości SMS, MMS), faksem bądź w inny sposób (np. strony internetowe, aplikacje mobilne).
KONSEKWENCJE NIEPRZEKAZANIA DANYCH
Przekazanie Danych nigdy nie jest obowiązkowe. Jednakże nieudostępnienie Danych oznaczonych jako wymagane uniemożliwi Spółce świadczenie Usługi. Z kolei nieprzekazanie Danych opcjonalnych nie będzie miało wpływu na możliwość korzystania z Usługi.
ODBIORCY DANYCH
Dane mogą być przetwarzane przez osoby fizyczne i/lub prawne działające w imieniu Spółki (zgodnie ze szczególnymi zobowiązaniami umownymi) i mające siedzibę w państwach członkowskich UE bądź w krajach spoza UE.
Dane mogą być udostępniane stronom trzecim w celu wypełnienia obowiązków wynikających z prawa, wykonania nakazu władz publicznych lub skorzystania z przysługujących Spółce praw przed organem sądowym.
PRZEKAZYWANIE DANYCH POZA EOG
W ramach stosunków umownych Spółka może przesyłać Dane do krajów poza Europejskim Obszarem Gospodarczym (EOG), a także przechowywać je w bazach danych zarządzanych przez podmioty działające w imieniu Spółki. Zarządzanie bazami danych oraz przetwarzanie Danych może służyć wyłącznie wskazanym powyżej celom przetwarzania i musi odbywać się zgodnie z obowiązującym prawem o ochronie danych.
W przypadku przesyłania Danych poza EOG Spółka zastosuje wszelkie odpowiednie środki umowne w celu zagwarantowania właściwej ochrony Danych. Jednym z tego rodzaju środków jest zawieranie umów zawierających standardowe klauzule umowne przyjęte przez Komisję Europejską na potrzeby przekazywania danych osobowych poza EOG.
ADMINISTRATOR DANYCH I ZESPÓŁ INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
Administratorem danych jest FCA Italy S.p.A. z siedzibą w Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy.
Z zespołem inspektora ochrony danych można skontaktować się, pisząc na adres dpo@fcagroup.com.
PRZECHOWYWANIE DANYCH
Dane przetwarzane na potrzeby świadczenia Usługi oraz przeprowadzania Badań Satysfakcji Klienta będą przechowywane przez Spółkę przez okres uznany za ściśle niezbędny do realizacji takich celów. W przypadku Danych przetwarzanych na potrzeby realizacji Usługi Spółka może przechowywać Dane przez dłuższy okres, który zostanie uznany za konieczny dla ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością związaną ze świadczeniem Usługi.
Dane przetwarzane w celu prowadzenia Działań Marketingowych oraz Profilowania będą przechowywane przez Spółkę od chwili wyrażenia zgody przez klienta do momentu wycofania zgody. Po wycofaniu zgody Dane nie będą już wykorzystywane do tych celów, choć mogą być wciąż przechowywane przez Spółkę, w szczególności na potrzeby ochrony interesów Spółki w związku z ewentualną odpowiedzialnością za przetwarzanie, chyba że właściwy organ nadzoru udzieli dodatkowych wyjaśnień dotyczących tej kwestii.
PRAWA KLIENTA
Klientowi przysługują następujące prawa:
Klienci mogą skorzystać z powyższych praw, pisząc na adres FCA Italy S.p.A., Corso Giovanni Agnelli 200 – 10135 Turyn, Włochy lub na adres e-mail privacy@fcagroup.com.