Fiat FlexCare

ZAPEWNIJ SOBIE SPOKÓJ

Pakiety przedłużonej ochrony i usług serwisowych dopasowane do Twojego sposobu eksploatacji.

OCHRONA

Zabezpiecz się przed nieprzewidywanymi zdarzeniami.

PRZEWIDYWALNOŚĆ

Rozłóż koszty na stałe płatności miesięczne, bez niespodzianek.

ELASTYCZNOŚĆ

Dobierz umowę FlexCare odpowiadającą Twoim potrzebom.

JAKOŚĆ

Tylko oryginalne części oraz unikatowe doświadczenie Autoryzowanych Serwisów.

Informujemy, że od 01.01.2025 usługa Zakwaterowania w ramach pakietu Assistance umów serwisowych, świadczona jest na podstawie Umowy Grupowego Ubezpieczenia przez Ubezpieczyciela: AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji, wykonującego działalność w Polsce poprzez AWP P&C S.A. Oddział w Polsce. Ogólne Warunki Ubezpieczenia są dostępne do pobrania pod niniejszym linkiem oraz u autoryzowanych przedstawicieli marki (Dealerzy i ASO). Zakres usługi nie uległ zmianie.

PRZEDŁUŻONA OCHRONA, PEWNIEJSZA EKSPLOATACJA I PODRÓŻE

„Nie martwię się już nieprzewidzianymi kosztami.”

PRZEDŁUŻONA OCHRONA

Przedłużona ochrona (2) + Fiat Assistance (5)

    

PRZEGLĄDY SERWISOWE BEZ ZASKOCZENIA I NIESPODZIANEK

„Dla mnie liczy się możliwość rozłożenia kosztów na cykliczne płatności.”

1. PRZEGLĄDY PLUS

Przeglądy okresowe (4) + Fiat Assistance (5) 

2. PRZEGLĄDY

Pakiet 2 lub 3 przeglądów okresowych (4) dla aut w wieku od 1 do 5 lat

    

PAKIETY, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

„Dla mnie istotna jest sprawna i kompleksowa obsługa."

1. PEŁNA OBSŁUGA

Przedłużona ochrona (2) + przeglądy okresowe (4) + Fiat Assistance (5)

2. PEŁNA OBSŁUGA PLUS 

Pakiet Pełna Obsługa + części eksploatacyjne (8) + samochód na czas przeglądu (9)

    

POSZERZ SWÓJ PLAN O DODATKOWE USŁUGI

“Wiem, na czym mi zależy, dlatego chcę dostosować pakiet do własnych preferencji”.

Opony (10)

Samochód zastępczy (11)

Rozwiązania w zakresie mobilności (12)

Dezynfekcja (13)

Dodatkowe usługi serwisowe (14)

Usługa Pick up & Delivery (15)

AdBlue (16)

 

    

Możesz poszerzyć każdy z tych planów o dodatkowe usługi

Dlaczego warto wybrać przedłużenie ochrony gwarancyjnej Fiat FlexCare i/lub plan serwisowania - umowę serwisową - dla mojego samochodu?

Plan obsługi serwisowej nie tylko pomaga w rozłożeniu kosztów serwisu twojego Fiata, ale zapewnia również dostęp do wielu innych cennych usług, które sprawią, że użytkowanie twojego pojazdu będzie łatwiejsze. Najlepszym rozwiązaniem jest zakup pakietu serwisowego wraz z zakupem samochodu, aby zabezpieczyć je od samego początku. Jeśli nie kupiłeś pakietu serwisowego wraz z zakupem samochodu, wciąż możesz go wykupić w dowolnym momencie przed pierwszym planowanym przeglądem (11 miesięcy po dostawie). Dostępne pakiety o różnym zakresie pozwalają na dobór zależny od potrzeb klienta - najszerszy pakiet obejmuje przeglądy okresowe oraz części eksploatacyjne, ochronę pogwarancyjną i rozszerzone świadczenia Assistance. Z kolei przedłużenie ochrony gwarancyjnej pozwala na naprawę usterek i wadliwych części mechanicznych oraz elektrycznych po upłynięciu gwarancji producenta i korzystanie z ochrony pogwarancyjnej pojazdu, nawet do trzech lat dłużej. Przedłużoną ochronę można wykupić w każdej chwili przed wygaśnięciem gwarancji umownej (fabrycznej) producenta.

(1 - Pełna Obsługa i Pełna Obsługa Plus): Możliwość dokupienia usługi przed pierwszym wymaganym przeglądem okresowym, nie później niż w ciągu 12 miesięcy od pierwszej rejestracji pojazdu. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie FlexCare.
(2 - Przedłużona ochrona): Dodatkowa ochrona dla samochodu po upływie standardowej gwarancji fabrycznej obejmująca wady produkcyjne wynikające z awarii na podzespołach mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych.
(3 - Akumulator trakcyjny): Gwarancja na 8 lat lub 160 000 km przebiegu z zachowaniem 70% pierwotnej pojemności energetycznej akumulatora trakcyjnego.
(4 - Przeglądy okresowe): Pakiet okresowych czynności serwisowych obejmujących robociznę i wymianę części zgodnie z warunkami opisanymi przez producenta / w Książce Serwisowej. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie kontraktu.
(5 - Assistance): W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej lub elektronicznej zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu na terenie całej Europy.
(6 - Pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego): W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km. Kontrakt obejmuje 3 holowania rocznie bez dodatkowych opłat.
(7 - Certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego): Orientacyjna informacja o stanie zużycia baterii trakcyjnej / degradacji baterii trakcyjnej w Twoim samochodzie elektrycznym. Określamy ją na podstawie stanu jej zużycia w chwili wykonywania aktualnych czynności serwisowych lub diagnostyki akumulatora, porównując ze stanem baterii w dniu wydania pojazdu klientowi.
(8 - Części eksploatacyjne): Obejmuje wymianę części, które uległy normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, takich jak: hamulce, amortyzatory, bezpieczniki, wycieraczki, itp.
(9 - Samochód na czas przeglądu): Podczas każdego przeglądu serwisowego zapewniamy pojazd zastępczy na jedną dobę.
(10 - Opony): Usługa obejmuje naprawę opon w przypadku przebicia lub wymianę całego kompletu lub pojedynczej opony letniej, całorocznej lub zimowej – w tym demontaż, montaż, wyważanie i wymianę zaworów w przypadku awarii.
(11 - Samochód zastępczy): W przypadku awarii zapewniamy samochód zastępczy.
(12 - Rozwiązania w zakresie mobilności): Pakiet użytecznych rozwiązań proponowanych w przypadku, gdy Twój samochód zostanie unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń.
(13 - Dezynfekcja): Ręczna dezynfekcja obejmująca skrupulatne wyczyszczenie Twojego samochodu (wewnątrz i z zewnątrz) łącznie z wymianą filtra kabinowego.
(14 - Dodatkowe prace serwisowe): specjalna usługa dla kierowców, których samochody podlegają intensywnemu użytkowaniu.
(15 - Usługa Pick up & Delivery): Przed wymaganą naprawą lub serwisem odbierzemy Twój samochód ze wskazanej przez Ciebie lokalizacji, a po wykonanej pracy dostarczymy go z powrotem na miejsce.
(16 - Adblue): Obejmuje zużycie adblue (płynów oczyszczających spaliny) w czasie obowiązywania umowy (w trakcie i między przeglądami). Usługa tylko dla pojazdów, które nie posiadają adblue w wybranym planie przeglądów serwisowych