OCHRONA
Zabezpiecz się przed tym co nieoczekiwane
PRZEWIDYWALNOŚĆ
Podziel koszty na miesięczne raty, bez niespodzianek
Zaplanuj koszty, bez niespodzianek
ELASTYCZNOŚĆ
Dostosuj swój plan FlexCare do swoich potrzeb
POMOC EKSPERTÓW
Skorzystaj z części zamiennych Fiat i wyjątkowego doświadczenia naszej sieci ekspertów
Informujemy, że od 01.01.2025 usługa Zakwaterowania w ramach pakietu Assistance umów serwisowych, świadczona jest na podstawie Umowy Grupowego Ubezpieczenia przez Ubezpieczyciela: AWP P&C S.A. z siedzibą we Francji, wykonującego działalność w Polsce poprzez AWP P&C S.A. Oddział w Polsce. Ogólne Warunki Ubezpieczenia są dostępne do pobrania pod niniejszym linkiem oraz u autoryzowanych przedstawicieli marki (Dealerzy i ASO). Zakres usługi nie uległ zmianie.
PRZEDŁUŻONA OCHRONA, PEWNIEJSZA EKSPLOATACJA I PODRÓŻE
„Nie martwię się już nieprzewidzianymi kosztami.”
PRZEDŁUŻONA OCHRONA
Przedłużona ochrona (2) (obejmująca akumulator trakcyjny (3)) + Fiat Assistance (5) (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (3)) + certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego (7)
PRZEGLĄDY SERWISOWE BEZ ZASKOCZENIA I NIESPODZIANEK
„Dla mnie liczy się możliwość rozłożenia kosztów na cykliczne płatności”.
1. PRZEGLĄDY PLUS
Przeglądy okresowe (4) + Fiat Assistance (5) (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (3)) + certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego (7)
2. PRZEGLĄDY
Pakiet 2 lub 3 przeglądów okresowych (4) dla aut w wieku od 1 do 5 lat
PAKIETY, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA
„Dla mnie istotna jest sprawna i kompleksowa obsługa."
1. PEŁNA OBSŁUGA
Przedłużona ochrona (2) (obejmująca akumulator trakcyjny (3)) + przeglądy okresowe (4) + Fiat Assistance (5) (obejmujący pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego (3)) + certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego (7)
2. PEŁNA OBSŁUGA PLUS
Pakiet Pełna Obsługa + części eksploatacyjne (8) + samochód na czas przeglądu (9)
POSZERZ SWÓJ PLAN O DODATKOWE USŁUGI
“Wiem, na czym mi zależy, dlatego chcę dostosować pakiet do własnych preferencji”.
Opony (10)
Samochód zastępczy (11)
Rozwiązania w zakresie mobilności (12)
Dezynfekcja (13)
Dodatkowe usługi serwisowe (14)
Usługa Pick up & Delivery (15)
AdBlue (16)
Dlaczego warto wybrać przedłużenie ochrony gwarancyjnej Fiat FlexCare i/lub plan serwisowania - umowę serwisową - dla mojego samochodu?
Plan serwisowania - lub obsługi serwisowej - nie pomaga jedynie w rozłożeniu kosztów serwisu twojego Fiata, ale zapewnia również dostęp do wielu innych cennych usług, które sprawią, że użytkowanie twojego pojazdu będzie łatwiejsze. Najlepszym rozwiązaniem jest wykupienie pakietu serwisowego wraz z zakupem samochodu, aby zabezpieczyć je od samego początku. Jeśli nie kupiłeś pakietu serwisowego wraz z zakupem samochodu, wciąż możesz go wykupić w dowolnym momencie przed pierwszym planowanym przeglądem (11 miesięcy po dostawie). Z kolei przedłużenie ochrony gwarancyjnej pozwala na wydłużenie terminu ważności gwarancji producenta poza jej standardowy okres, co pozwala na korzystanie z ochrony pojazdu, która odpowiada gwarancji producenta aż do trzech lat dłużej. Przedłużoną ochronę gwarancyjną można wykupić w każdej chwili przed wygaśnięciem oryginalnej gwarancji producenta.
(1 - Pełna Obsługa i Pełna Obsługa Plus): Możliwość dokupienia usługi przed pierwszym wymaganym przeglądem okresowym, nie później niż w ciągu 12 miesięcy od pierwszej rejestracji pojazdu. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie FlexCare.
(2 - Przedłużona ochrona): Dodatkowa ochrona dla samochodu po upływie standardowej gwarancji fabrycznej obejmująca wady produkcyjne wynikające z awarii na podzespołach mechanicznych, elektrycznych i elektronicznych.
(3 - Akumulator trakcyjny): Gwarancja na 8 lat lub 160 000 km przebiegu z zachowaniem 70% pierwotnej pojemności energetycznej akumulatora trakcyjnego.
(4 - Przeglądy okresowe): Pakiet okresowych czynności serwisowych obejmujących robociznę i wymianę części zgodnie z warunkami opisanymi przez producenta / w Książce Serwisowej. Czas trwania i przebieg został określony w wybranym planie kontraktu.
(5 - Assistance): W przypadku awarii mechanicznej, elektrycznej lub elektronicznej zapewniamy całodobową pomoc drogową lub holowanie pojazdu na terenie całej Europy.
(6 - Pomoc w przypadku rozładowania akumulatora trakcyjnego): W przypadku awarii zasilania Twój samochód zostanie naładowany na miejscu lub odholowany do najbliższej stacji ładowania w promieniu 80 km bez dodatkowych opłat.
(7 - Certyfikat stanu akumulatora trakcyjnego): Orientacyjna informacja o stanie zużycia baterii trakcyjnej / degradacji baterii trakcyjnej w Twoim samochodzie elektrycznym. Określamy ją na podstawie stanu jej zużycia w chwili wykonywania aktualnych czynności serwisowych lub diagnostyki akumulatora, porównując ze stanem baterii w dniu wydania pojazdu klientowi.
(8 - Części eksploatacyjne): Obejmuje wymianę części, które uległy normalnemu zużyciu eksploatacyjnemu, takich jak: hamulce, amortyzatory, bezpieczniki, wycieraczki, itp.
(9 - Samochód na czas przeglądu): Podczas każdego przeglądu serwisowego zapewniamy pojazd zastępczy na jedną dobę.
(10 - Opony): Usługa obejmuje naprawę opon w przypadku przebicia lub wymianę całego kompletu lub pojedynczej opony letniej, całorocznej lub zimowej – w tym demontaż, montaż, wyważanie i wymianę zaworów w przypadku awarii.
(11 - Samochód zastępczy): obejmuje samochód zastępczy o porównywalnej pojemności ładowania/rozmiarze (standardowy VAN bez modyfikacji).
(12 - Rozwiązania w zakresie mobilności): Pakiet użytecznych rozwiązań proponowanych w przypadku, gdy Twój samochód zostanie unieruchomiony w wyniku nieoczekiwanych zdarzeń.
(13 - Dezynfekcja): Ręczna dezynfekcja obejmująca skrupulatne wyczyszczenie Twojego samochodu (wewnątrz i z zewnątrz) łącznie z wymianą filtra kabinowego.
(14 - Dodatkowe prace serwisowe): specjalna usługa dla kierowców, których samochody podlegają intensywnemu użytkowaniu.
(15 - Usługa Pick up & Delivery): Przed wymaganą naprawą lub serwisem odbierzemy Twój samochód ze wskazanej przez Ciebie lokalizacji, a po wykonanej pracy dostarczymy go z powrotem na miejsce.
(16 - Adblue): Obejmuje zużycie adblue (płynów oczyszczających spaliny) w czasie obowiązywania umowy (w trakcie i między przeglądami). Usługa tylko dla pojazdów, które nie posiadają adblue w wybranym planie przeglądów serwisowych.