Wydarzenie medialne “Fiat, PRZYSZŁOŚĆ JEST NA ŚCIEŻCE ” odbyło się na La Pista 500: słynny dach Lingotto Oliviera Francoisa, dyrektora generalnego Fiata i CMO Stellantis. Nowy Fiat 600e i nowy Fiat Topolino zadebiutowały na całym świecie nowy rozdział w planie Fiata, co dodatkowo wzmacnia pozycję marki w zakresie zrównoważonej mobilności w mieście. Premiera była również okazją do ogłoszenia ciągłego wsparcia Fiata dla (RED), w tym nowego Fiata (600e) RED.
W dniu urodzin 500 ’ Fiat świętuje udaną podróż marki w ostatnich latach z przeglądem: zarówno jej teraźniejszości, jak i wizji świetlanej i ekscytującej przyszłości. Wydarzenie było także okazją do przedstawienia powiększonej rodziny 500e: nowego Fiata Topolino, młodszej siostry 500 ’ i nowego Fiata 600e, starszej siostry.
Olivier Francois, dyrektor generalny Fiata i Stellantis CMO, powiedział: “Przyszłość Fiata jest na dobrej drodze. W ciągu dwóch lat sprawiliśmy, że Fiat jest bardziej opłacalny i bardziej globalny niż kiedykolwiek. Fiat stał się marką Stellantis numer 1 pod względem wielkości i liderem na 3 głównych rynkach - we Włoszech, Brazylii i Turcji - w 3 różnych regionach. Fiat ma wyraźną rolę: skupienie się na prostocie, myśleniu bocznym, radości i znaczeniu społecznym. Wszystko to sprawia, że jesteśmy bardziej atrakcyjni dla Stellantis: i marki, w którą warto inwestować, w duży sposób. Dzięki Stellantis mamy dostęp do większej ilości zasobów, inwestycji i synergii. Fiat ma się dobrze i naprawdę wrócił. W ciągu najbliższych 3 lat nasz plan produktu sprawi, że Fiat wróci tam, gdzie należy: lider, punkt odniesienia, marka miłosna. Dziś prezentujemy pierwsze owoce tej nowej ery “napędzane przez Stellantis ”: rodzina 500e staje się znacznie większa wraz z młodszą siostrą Topolino i starszą siostrą, nową 600e. Z dumą ogłaszam również, że Fiat odnowił partnerstwo z (RED), ponieważ uważamy, że bycie społecznie istotnym oznacza dbanie o planetę, a także o jej mieszkańców. ”
„Przyszłość Fiata jest na dobrej drodze. W ciągu dwóch lat sprawiliśmy, że Fiat jest bardziej opłacalny i bardziej globalny niż kiedykolwiek ”.
Nowy Fiat Topolino: Miejska mobilność w włoskim stylu
Fiat kontynuuje swoją misję rozwijania zrównoważonej mobilności dla miast, w których jazda elektryczna staje się łatwa i dostępna dla wszystkich. Radosne, 100% elektryczne - z możliwością dostępu i parkowania w dowolnym miejscu - i długością zaledwie 2,53 metra, jest bardziej zwinne niż samochód. Z zasięgiem 75 km, łatwym ładowaniem - poprzez proste podłączenie w domu - i maksymalną prędkością 45 km/h - co doskonale wpisuje się w nowy trend ograniczenia prędkości do 30 km/h w miastach - Topolino jest idealnym rozwiązaniem dla mobilności miejskiej. Kluczem jest prostota: gama składa się z dwóch wersji nadwozi: "zamkniętego" Topolino i "otwartego" Topolino Dolcevita, z jednym kolorem, jednym wzorem kół, jednym wnętrzem oraz ekscytującymi opcjami personalizacji.
Topolino doskonale uosabia styl Nowego Dolce Vita i czyste włoskie piękno, a dla jego wprowadzenia Fiat współpracował z pięcioma kultowymi firmami ze świata Made in Italy: Armani, Damiani, Maserati, jachtami San Lorenzo i San Pellegrino.
Nowy Fiat 600e: włoski upgrade segmentu B
Nowy Fiat 600e łączy to, co najlepsze w światach B i B-SUV, oferując piękne, radosne i dopieszczone doświadczenie z jazdy, oznaczając powrót marki do segmentu B. Jest idealnym rozwiązaniem dla miłośników miasta i doskonale uosabia wartości marki związane z włoskim stylem i zrównoważonością. Ma długość 4,17 metra, 5 drzwi, komfortową przestronność dla 5 osób i 15 litrów wewnętrznej pojemności przechowywania - najlepszą w swojej klasie - oraz bagażnik o pojemności 360 litrów. Akumulatory litowo-jonowe o pojemności 54 kWh zapewniają Nowemu 600e zasięg ponad 400 km (cykl mieszany WLTP) i ponad 600 km w cyklu miejskim. Nowy Fiat 600e jest dostępny w 2 różnych w pełni elektrycznych wersjach: Nowy Fiat 600e La Prima, który reprezentuje pełną ulepszoną wersję ikonicznego Nowego 500e, oraz Nowy Fiat (600e)RED, najbardziej dostępna wersja Nowego Fiata 600e i kolejny krok współpracy zainicjowanej w 2021 roku z organizacją (RED), założoną w 2006 roku w celu zwalczania AIDS i zapewnienia dostępu do leczenia wszystkim.
Kampania komunikacyjna dla Nowego Fiata 600e obejmuje reklamę z udziałem długoletniego aktywisty ekologicznego i laureata Oscara Leonardo DiCaprio. Pod hasłem „The Italian Upgrade”, video jest kreatywną kontynuacją udanej reklamy Nowej 500-ki „The Driver”, prezentującą wszystko, co Nowy Fiat 600e ma do zaoferowania. Zaprezentowany dzisiaj na Lingotto, spot odbywa się we Włoszech. Nowy Fiat 600e jest równie wyrafinowany, równie ekologiczny jak Nowa 500, ale ulepszony pod względem stylu, przestronności i zasięgu. Jest odważny, atrakcyjny i doskonale ucieleśnia La Dolce Vita. Spot zawiera dwa utwory muzyczne, „Dolce Strada” autorstwa Nino Roty wykonany przez Katynę Ranieri i drugi skomponowany przez Flavia Ibbę i Daniele Sartori, wykonany przez Flavia Ibbę i Daniele Sartori z udziałem światowej sławy pianisty Alfredo Rodrígueza, cudownego dziecka międzynarodowej sceny muzycznej. W 2006 roku Rodríguez został wybrany jako jeden z dwunastu pianistów na świecie do występu na Montreux Jazz Festival. Tam został zauważony jako jeden z najlepszych pianistów przez Quincy'ego Jonesa, który zaproponował mu współpracę, co rozpoczęło jego wielką karierę.
Obejrzyj nową reklamę pod tym linkiem.