Skip to content Skip to navigation

Nowy Fiat 500 patronuje kobietom – „More is more”

Nowy Fiat 500 partnerem kobiecej akcji społecznej „More is More”
Fiat 500 stanął na czele akcji „More is more. Życiowe maksymalistki 45+” autorstwa fotografki Patrycji Toczyńskiej i producentki Barbary Pokory. Celem projektu jest podkreślenie siły i wyjątkowości kobiet po 45. roku życia: zdecydowanych, ambitnych, inspirujących, emanujących pozytywną energią i radością życia.

Do akcji zaproszono 15 ambasadorek, które reprezentują ideę życiowego maksymalizmu i piękna w każdym wieku. Ich fascynujące życiorysy pokazują, że karierę można rozwijać w każdym wieku i że nigdy nie jest za późno na duże zmiany, które pozwalają żyć w zgodzie ze sobą.

Barbara Pokora i Patrycja Toczyńska wyruszyły w podróż do bohaterek projektu, aby dowiedzieć się, czemu zawdzięczają one swój sukces i poczucie spełnienia. A ponieważ projekt „More is More” jest od kobiet dla kobiet, autorki wybrały się w tę podróż najbardziej kobiecym samochodem – nowym Fiatem 500.

Trudno wyobrazić sobie lepszego patrona tej akcji. Fiat 500 swoje 45. urodziny ma już dawno za sobą, a jego najnowsza, elektryczna generacja wprowadza kultowy model w przyszłość mobilności. Duży zasięg, krótki czas ładowania i cicha praca sprawiają, że to idealny pojazd miejski. Jedynie 5 minut ładowania wystarczy do całodziennej jazdy, a 80% poziomu naładowania nowy Fiat 500 osiąga już po 35 minutach. Sprawdź: https://www.fiat.pl/nowy-500-elektryczny

„Życiowe maksymalistki 45+” to kolejna już akcja towarzysząca projektowi „Less is more”. Oprócz niej miały miejsce również wydarzenia takie jak: Naturalnie Piękne Kobiety (akceptacja kobiecej naturalności i różnorodności), Raw Man (odrzucenie stereotypów o męskości) oraz Prawdziwa Pasja.