Skip to content Skip to navigation

OGROMNY SUKCES FIATA W KONKURSIE ADCI AWARDS 2023 ZA FILMY „NO GREY” I „PANDELLERIA”

Nowy Fiat 500 partnerem kobiecej akcji społecznej „More is More”

W tegorocznej edycji ADCI Awards, najbardziej prestiżowego konkursu włoskiej społeczności kreatywnej, FIAT zdobył aż 6 nagród. Marka, wraz z agencją Leo Burnett, została doceniona w kilku kategoriach za swoje dwa wyjątkowe projekty.

  Opublikowany w czerwcu tego roku „No Grey” uzyskał złoto w kategorii „Corporate PR Communication”, srebro w kategorii „Film” i brąz w kategorii „Social/Digital PR”. Film zapowiada strategiczną decyzję marki o zaprzestaniu produkcji szarych samochodów, ukazując model 600e głęboko zanurzony w kolorze. Bohaterem produkcji jest Olivier Francois, dyrektor generalny FIAT i globalny dyrektor marketingu Stellantis. Na chwilę obecną obraz promujący hasło „WŁOCHY. KRAINA KOLORÓW. FIAT. MARKA KOLORÓW” uzyskał ponad 10 milionów odsłon na platformie YouTube.

  Kolejnym sukcesem okazał się film „Pandelleria”. Zrealizowany na wyspie Pantelleria (miejscu gdzie jest „więcej Pand niż ludzi”) dokument zgarnął złoto w kategorii „Creative Effectiveness Media”, srebro w kategorii „Brand Entertainment” i brąz w kategorii „Film”. Produkcja jest nie tylko hołdem dla kultowego modelu marki, ale również podziękowaniem dla pracowników fabryki Pomigliano d'Arco, którzy przyczyniają się do jego globalnego sukcesu.