Czytelnicy niemieckiego czasopisma specjalistycznego „Motor Klassik” przyznali Fiatowi 500 tytuł "Klasyk przyszłości"

16 maja 2012

Fiat 500 produkowany w tyskiej fabryce Fiata od 2007 roku, nagrodzony wieloma prestiżowymi nagrodami w dziedzinie wzornictwa oraz rozwiązań technologicznych, został uznany przez czytelników niemieckiego magazynu „Motor Klassik" za auto, które w przyszłości ma szansę stać się ikoną światowej motoryzacji.

 

Ponad 13 000 czytelników tego fachowego czasopisma, co stanowiło 29,1 procent głosów zdecydowało, że to właśnie Fiata 500 tryumfował w kategorii małych samochodów i ze znaczącą przewagą zdobył zaszczytny tytuł:

Obecnie produkowany Fiat 500, zarówno w wersji hatchback, jak i cabrio - tak samo jak i jego historyczny poprzednik z roku 1957 - zachwyca światową publiczność designem, innowacyjną techniką i wyszukanymi, gustownymi rozwiązaniami szczegółów.

Modele Fiat 500 oraz Fiat 500C przywołują te cechy historycznej „pięćsetki", które zapewniły jej światową popularność. Od premiery rynkowej w 2007 roku, nowe Fiaty 500 sprzedawane są w ponad 80 krajach świata, dokąd trafiło ich już prawie 850 000 sztuk.  Niezaprzeczalna popularność Fiata 500 narodziła się z jego bogatej gamy opcji i możliwości doboru zgodnie z indywidualnymi potrzebami i oczekiwaniami Klienta.

Fiat 500 gwarantuje najwyższą jakość, najlepszą technologię i najwyższy komfort dla pasażerów. Oprócz sukcesu handlowego, Fiat 500 zdobył ponad 60 międzynarodowych nagród, między innymi najbardziej prestiżowy tytuł Car of the Year 2008,  a także  World Car Design of the Year 2009.
O ikonie włoskiego designu w stylu pop - Fiacie 500  głośno, także za oceanem, gdzie samochód debiutował w zeszłym roku. Uroczy miejski samochód Fiata na nowo i w wyjątkowy sposób zaistniał w świecie reklamy, prezentując się  u boku równie wyjątkowej Jennifer Lopez.