Fiat 500 – silniki, spalanie oraz dane techniczne modelu

Auto miejskie nie potrzebuje dużej mocy silnika. Powinno być jednak ekonomiczne w utrzymaniu. To przecież w jeździe miejskie zużywa się najwięcej paliwa. Fiat 500 oferuje więcej niż możesz się spodziewać. To małe ekonomiczne auto, jakie cechuje nie tylko niskie zużycie paliwa, ale też odpowiednia dynamika, stylowe nadwozie i ekologiczne wersje silnikowe. Poznaj bliżej możliwości technicznych tego modelu!

Dane techniczne i spalanie:
Silnik benzynowy 1.2 69 KM

Ekonomiczny w utrzymaniu, przyjemny w prowadzeniu



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (cm³): 1242
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 51 (69) PRZY 5500
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 102 (10,4) / 3000
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 160
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 12,9

Dane techniczne i spalanie:
Silnik benzynowy 1.2 69 KM

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 6,2
  • CYKL POZAMIEJSKI: 4,2
  • CYKL MIESZANY: 4,9
  • EMISJA CO2 (G/KM): 115

Dane techniczne i spalanie: Silnik benzynowy 0.9 TwinAir 85 KM Start & Stop.

Rewolucyjny, nagradzany (Silnik Roku 2011) dwucylindrowy silnik Fiata osiągnął najwyższy poziom w filozofii redukcji: wielkości, emisji spalin i zużycia paliwa przy jednoczesnych zwiększonych osiągach i niezwykłej przyjemności z jazdy. Fiat 500 - ekonomiczne auto do miasta i nie tylko. Sprawdź więcej. ​​​



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (cm³): 875
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 62,5 (85) PRZY 5500
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 145 (14,8) / 1900
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 173
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 11,0

Dane techniczne i spalanie: Silnik benzynowy 0.9 TwinAir 85 KM Start & Stop.

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 4,6
  • CYKL POZAMIEJSKI: 3,4
  • CYKL MIESZANY: 3,8
  • EMISJA CO2 (G/KM): 90

Dane techniczne i spalanie: Silnik benzynowy 0.9 TwinAir Turbo 105 KM Start & Stop.

Nowy, mocny silnik TwinAir Turbo, w którym zastosowano najnowocześniejsze rozwiązania techniczne takie jak doładowanie turbosprężarką o dużej sprawności, integracja kolektora wydechowego na głowicach cylindrów oraz nowy układ sterowania pracą zaworów dolotowych MultiAir 2 pozwalające na uzyskanie zdecydowanie dynamicznego charakteru jednostki przy jednoczesnym niskim zużyciu paliwa.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (w cm³): 875
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • LICZBA BIEGÓW: 6 + WSTECZNY
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 77 (105) PRZY 5500
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 145 (14,8) / 2000
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 188
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 10

Dane techniczne i spalanie: Silnik benzynowy 0.9 TwinAir Turbo 105 KM Start & Stop.

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 5,5
  • CYKL POZAMIEJSKI: 3,5
  • CYKL MIESZANY: 4,2
  • EMISJA CO2 (G/KM): 99