Osiągi i bezpieczeństwo

Nowy Tipo S‑Design – Silnik benzynowy 1.4 T-Jet 120 KM

120

MOC MAKS

kW (KM) przy OBR./MIN:

88 (120) @ 5000

215

MAKS. MOMENT OBR

Nm PRZY OBR./MIN:

215 @ 2500

200

PRĘDKOŚĆ MAKS.

(KM/H)

9,6

PRZYSPIESZENIE (s) -

0/100 KM/H

HB (9,8 SW)

6,0

ZUŻYCIE PALIWA

l/100 km

cykl mieszany

139

EMISJA CO2

(G/KM)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z przekładnią 5 6-biegową + bieg wsteczny

Nowy Tipo S‑Design – Silnik benzynowy 1.4 Turbo LPG 120 KM

120

MOC MAKS.

kW (KM) przy OBR./MIN:

88 (120) @ 5000

215

MAKS. MOMENT OBR.

Nm PRZY OBR./MIN:

215 @ 2500

200

PRĘDKOŚĆ MAKS.

(KM/H)

10,1

PRZYSPIESZENIE (s) -

0/100 KM/H

HB (10,3 SW)

8,3

ZUŻYCIE PALIWA

(L/100 KM)

cykl mieszany

135

EMISJA CO2

(g/km)

Infografika 2

Norma emisji spalin:

Euro 6

Dostępny z przekładnią

5 6-biegową + wsteczny

Nowy Tipo S‑Design – Silnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM

120

MOC MAKS.

kW (KM) przy OBR./MIN:

88 (120) @3750

320

MAKS. MOMENT OBR.

Nm PRZY OBR./MIN:

320 @ 1750

200

PRĘDKOŚĆ MAKS.

(km/h)

9,8

PRZYSPIESZENIE (s) -

0/100 KM/H

HB (10,1 SW)

3,7

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 km)

cykl mieszany

98

EMISJA CO2

(g/km)

Infografika 2

Norma emisji spalin:

Euro 6

Dostępny z 6-biegową przekładnią manualną + z biegiem wstecznym

Nowy Tipo S‑Design – Silnik Diesla 1.6 MultiJet 120 KM DDCT

120

MOC MAKS.

kW (KM) przy OBR./MIN:

88 (120) @3750

320

MAKS. MOMENT OBR.

Nm PRZY OBR./MIN:

320 @ 1750

200

PRĘDKOŚĆ MAKS.

(km/h)

10,2

PRZYSPIESZENIE (s) -

0/100 KM/H

HB (10,4 SW)

3,8

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 km)

cykl mieszany

99

EMISJA CO2

(g/km)

HB (101 SW)

Infografika 2

Norma emisji spalin:

Euro 6

Dostępny z 6-biegową dwusprzęgłową przekładnią automatyczną + bieg wsteczny

Spokojna głowa i prostota: Fiat Tipo S‑Design jest standardowo wyposażony w bardzo nowoczesne systemy podnoszące bezpieczeństwo. Ma 6 poduszek powietrznych, ESC (elektroniczny układ stabilizujący tor jazdy) z systemem ułatwiającym ruszanie pod górę, a także ABS (układ zapobiegający blokowaniu kół przy hamowaniu) z elektronicznym podziałem siły hamowania (EBD), światła przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).

Fiat Tipo S‑Design ABS

Fiat Tipo S‑Design ma 6 poduszek powietrznych, w tym poduszki czołowe, kurtynowe i boczne, które gwarantują maksymalną ochronę w każdej podróży.

Fiat Tipo S‑Design Poduszki powietrzne

Maksymalne bezpieczeństwo aktywne i doskonała kontrola podczas hamowania awaryjnego lub na śliskiej nawierzchni dzięki zaawansowanemu elektronicznemu układowi stabilizującemu tor jazdy. W skład tego układu wchodzą systemy: ASR/MSR (zapobieganie poślizgowi kół przy ruszaniu i kontrola momentu obrotowego silnika), PBA (awaryjne hamowanie w przypadku braku reakcji ze strony kierowcy), TSC (kontrola stabilności przyczepy), HSA (system ułatwiający ruszanie pod górę – Hill Holder), ERM (system ograniczający ryzyko wywrócenia się samochodu) i TCS (układ kontroli trakcji).

Tipo S‑Design Auto ESC

Tipo S‑Design z systemem Brake Control automatycznie uruchamia hamulce w przypadku ryzyka wystąpienia kolizji.

Fiat Tipo S‑Design Full Brake Control

Adaptacyjny tempomat w modelu Tipo S‑Design wykorzystuje radar w przedniej części samochodu do utrzymywania bezpiecznej odległości od pojazdu poprzedzającego.

Fiat Tipo S‑Design Aktywny tempomat

Dzięki ogranicznikowi prędkości nowy Tipo S‑Design będzie przyśpieszał do wcześniej ustawionego przez Ciebie limitu prędkości.

Fiat Tipo S‑Design Ogranicznik prędkości

System ASR (zapobieganie poślizgowi przy ruszaniu) wykorzystuje hamulce i sterowanie silnikiem do optymalizacji właściwości trakcyjnych przy każdej prędkości, nawet na nawierzchniach o słabej przyczepności.

Fiat Tipo S‑Design Auto ASR

Hill Holder pomaga kierowcy przy ruszaniu pod górę. System blokuje koła przez około 2 sekundy po zwolnieniu pedału hamulca, aby kierowca mógł sprawnie ruszyć bez korzystania z hamulca ręcznego.

Fiat Tipo S‑Design Hill Holder

Manewrowanie nowym Tipo S‑Design nawet w najciaśniejszym zaułku jest szybkie i łatwe dzięki małej średnicy zawracania, poniżej 11 metrów.

Fiat Tipo S‑Design średnica zawracania

Zastosowane w nowym Fiacie Tipo S‑Design niezależne zawieszenie z kolumnami McPhersona z przodu oraz belką skrętną z tyłu jest niezawodną, lekką i efektywną konstrukcją.
Amortyzatory o charakterystyce tłumienia sterowanej częstotliwością skuteczniej niwelują wstrząsy i ograniczają przechyły nadwozia w zakrętach.

Fiat Tipo S‑Design Zawieszenie McPherson

Dzięki szerokiemu zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości (łącznie około 80%) i kleju strukturalnego nowy Fiat Tipo S‑Design charakteryzuje się sztywną, a jednocześnie lekką konstrukcją. Przekłada się to na znakomite właściwości jezdne oraz odporność na odkształcenia w przypadku kolizji mimo mniejszej masy.

Fiat Tipo S‑Design Podwozie