Osiągi i bezpieczeństwo

Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM

Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 6000 obr./min

127

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

127 przy 4500 obr./min

182

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

11,8

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,3

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 7,8l

Cykl pozamiejski 5,4l

Cykl mieszany 6,3l

144

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM

Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 3750 obr./min

200

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

200 przy 1500 obr./min

181

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

12,0

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,2

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,3l

Cykl pozamiejski 3,5l

Cykl mieszany 4,2l

109

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

5-biegową manualną skrzynią biegow

Silnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM

Rodzina silników MultiJet jest kluczowa w gamie Tipo, łącząc olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 37500 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

9,8

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,4

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,4l

Cykl pozamiejski 3,8l

Cykl mieszany 4,4l

117

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik benzynowy Fire 1.4 95 KM

Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 6000 obr./min

127

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

127 przy 4500 obr./min

182

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

12,4

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,5

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 7,8l

Cykl pozamiejski 5,7l

Cykl mieszany 6,5l

148

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla MultiJet 1.3 95 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 3750 obr./min

200

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

200 przy 1500 obr./min

181

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

12,5

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,2

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,3l

Cykl pozamiejski 3,6l

Cykl mieszany 4,2l

111

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

5-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla MultiJet II 1.6 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

10,1

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,4

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,4l

Cykl pozamiejski 3,8l

Cykl mieszany 4,4l

117

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik benzynowy T-Jet 1.4 120 KM

 

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 5000 obr./min

215

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

215 przy 2500 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

9,9

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

7,0

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 8,9l

Cykl pozamiejski 6,0l

Cykl mieszany 7,0l

160

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla MultiJet DDCT 1.6 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo, które łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

199

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

11,0

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,6

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,2l

Cykl pozamiejski 4,3l

Cykl mieszany 4,6l

123

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynię DDCT

Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM

Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 6000 obr./min

127

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

127 przy 4500 obr./min

182

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

12,6

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,5

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 7,8l

Cykl pozamiejski 5,7l

Cykl mieszany 6,5l

147

Emisja CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 3750 obr./min

200

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

200 przy 1500 obr./min

180

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

12,9

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,2

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,3l

Cykl pozamiejski 3,5l

Cykl mieszany 4,2l

110

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

5-biegową manualną skrzynią biegow

Silnik benzynowy 1.4 T-Jet 120 KM

 

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 5000 obr./min

215

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

215 przy 2500 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

10,1

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

7,0

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 8,8l

Cykl pozamiejski 5,9l

Cykl mieszany 7,0l

159

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla 1.6 MultiJet DDCT 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

197

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

11,2

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,6

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,2l

Cykl pozamiejski 4,3l

Cykl mieszany 4,6l

123

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową automatyczną dwusprzęgłową skrzynią DDCT

Silnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

10,3

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

4,6

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,6l

Cykl pozamiejski 4,0l

Cykl mieszany 4,6l

121

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6D Temp

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią przekładniową