Osiągi i bezpieczeństwo

Silnik benzynowy E–Torq 1.6 110 KM

 

81

MOC MAKSYMALNA

kw (KM) przy obr./min

81 (110) przy 5500 obr./min

152

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

152 przy 4500 obr./min

192

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(km/h)

11,5

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,3

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 km) Dyrektywa 2004/3/WE

Cykl mieszany 6,3l

147

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową automatyczną skrzynią przekładniową

Silnik benzynowy 1.4 Fire 95 KM

Fire to podstawowy silnik benzynowy w rodzinie Tipo. Wytrzymały, niezawodny i oszczędny.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 6000 obr./min

127

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

127 przy 4500 obr./min

185

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

12,3

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

5,6

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 5,6l

Cykl pozamiejski 4,5l

Cykl mieszany 7,7l

132

Emisja CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik Diesla 1.3 MultiJet 95 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

95

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

95 (70) przy 3750 obr./min

200

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

200 przy 1500 obr./min

180

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

12,3

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

3,7

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 3,7l

Cykl pozamiejski 3,3l

Cykl mieszany 4,5l

99

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

5-biegową manualną skrzynią biegow

Silnik Diesla 1.6 MultiJet II 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

10,1

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

3,7

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 3,7l

Cykl pozamiejski 3,3l

Cykl mieszany 4,4l

98

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią przekładniową

Silnik Diesla 1.6 MultiJet DDCT 120 KM

Rodzina silników MultiJet to kluczowe rozwiązanie w gamie Tipo. Łączy olśniewające osiągi z niskim zużyciem paliwa we wszystkich warunkach eksploatacji.
W innowacyjnym silniku MultiJet II wtryskiwacze umożliwiają nawet 8 wtrysków na cykl, co optymalizuje spalanie, a wykorzystanie coraz bardziej wyrafinowanych technologii spalania, takich jak Injection Rate Shaping (IRS), wpływa na poprawę tego procesu, zapewniając jednocześnie cichszą pracę oraz mniejszą emisję spalin.

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 3750 obr./min

320

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

320 przy 1750 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

10,4

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

3,9

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 3,9l

Cykl pozamiejski 3,5l

Cykl mieszany 4,5l

101

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową automatyczną przekładnią DDCT z trybem ręcznej zmiany biegów

Silnik benzynowy 1.4 T-Jet 120 KM

 

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 5000 obr./min

215

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

215 przy 2500 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

9,8

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,0

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 6,0l

Cykl pozamiejski 5,0l

Cykl mieszany 7,7l

139

EMISJA CO2

(g/km)

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią

Silnik benzynowy T-Jet z instalacją LPG 1.4 120 KM

 

120

MOC MAKSYMALNA

KM (kW) przy obr./min

120 (88) przy 5000 obr./min

215

MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY

Nm (kgm) przy obr./min

215 przy 2500 obr./min

200

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA

(KM/H)

10,3

PRZYŚPIESZENIE

0 -100 km/h (s)

6,3

ZUŻYCIE PALIWA

(l/100 KM)

Cykl miejski 8,3l/(6,3)⃰

Cykl pozamiejski 6,5l/(5,2)⃰

Cykl mieszany 11,4l/(8,2)⃰

135

EMISJA CO2

135/(146)⃰

⃰dla silnika z LPG

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową manualną skrzynią przekładniową

Prostota i spokój: Fiat Tipo w wersji kombi w standardzie jest wyposażony w niektóre z najbardziej zaawansowanych systemów bezpieczeństwa.
Ma 6 poduszek powietrznych i system ESC oraz Hill Holder, a także układ ABS z elektronicznym systemem podziału siły hamowania (EBD),
światła przeciwmgłowe z funkcją doświetlania zakrętów oraz system monitorowania ciśnienia w oponach (TPMS).

Fiat Tipo Kombi bezpieczeństwo

Fiat Tipo w wersji kombi jest wyposażony w 6 poduszek powietrznych (przednie, boczne i kurtyny okienne),
aby zapewnić Ci najwyższą ochronę bez względu na to, dokąd się wybierasz.

Fiat Tipo Kombi poduszki powietrzne

Maksymalne bezpieczeństwo aktywne i doskonała kontrola podczas manewrów awaryjnych lub na śliskiej nawierzchni dzięki zaawansowanemu systemowi kontroli stabilności toru jazdy ESC.
System obejmuje kontrolę antypoślizgową przy przyspieszaniu i hamowaniu silnikiem (ASR/MSR), system Predictive Brake Assist (PBA), kontrolę stabilności (TSC),
Hill Holder (HSA), system zapobiegający przechyleniu (ERM) oraz system kontroli trakcji (TCS).

Fiat Tipo Kombi system ESC

Fiat Tipo hatchback jest wyposażony w system Full Brake Control. Dzięki układowi radarowemu wykrywa ryzyko kolizj i aktywuje hamulce, gdy to konieczne.

Fiat Tipo hatchback — system Full Brake Control

System radarowy w Fiacie Tipo kombi utrzymuje odległość dzielącą go od samochodu jadącego z przodu i może skorygować prędkość Fiata,
jeśli pojazdy dzieli zbyt mały dystans.

Fiat Tipo hatchback — Adaptive Cruise Control

Ustaw najwyższą prędkość, z jaką chcesz jechać, a Twój Tipo Kombi nie przekroczy wyznaczonego przez Ciebie limitu przez całą drogę.

Fiat Tipo hatchback — ogranicznik prędkości

Bez względu na prędkość z jaką jedziesz, system kontroli antypoślizgowej kół napędzanych (ASR) wykorzystuje układ hamowania i sterowania pracą silnika,
aby zoptymalizować trakcję Fiata Tipo Kombi, nawet na śliskiej nawierzchni.

Fiat Tipo Kombi — automatyczny system ASR

System Hill Holder pomaga Ci ruszyć pod górkę, przytrzymując hamulec przez około 2 sekundy.
Dzięki temu możesz wystartować bez męczenia się z hamulcem ręcznym.

Fiat Tipo Kombi — Hill Holder

Dzięki zastosowaniu stali o wysokiej wytrzymałości (łącznie około 80%) i kleju strukturalnego Fiat Tipo w wersji kombi ma mocne, lekkie nadwozie.
W rezultacie dzięki niższej wadze, cechuje się pierwszorzędną dynamiką, świetnym prowadzeniem oraz imponującą wytrzymałością w przypadku zderzenia.

Fiat Tipo Kombi — podwozie

Dzięki połączeniu niezależnego zawieszenia McPhersona z przodu i belki skrętnej z tyłu z wykorzystaniem dynamicznej kontroli pochylenia można powiedzieć,
że Fiat Tipo w wersji kombi ma niezawodny, lekki i skuteczny system zawieszenia. a amortyzatory — reagujące zależnie od częstotliwości drgań — niwelują wstrząsy w sposób bardziej efektywny i zmniejszają przechyły nadwozia podczas skręcania.

Fiat Tipo Kombi — zawieszenie McPherson

Nawet najtrudniejsze manewry we Fiacie Tipo w wersji kombi są banalnie proste dzięki rekordowemu,
bo zaledwie 11-metrowemu promieniowi skrętu.

Fiat Tipo Kombi — kąt skrętu