FABRYCZNA INSTALACJA LPG W FIACIE TIPO

Fiat Tipo w wersjach Sedan, Hatchback oraz Station Wagon jest teraz dostępny z fabryczną instalacją LPG. Fabryczny montaż to gwarancja wysokiej jakości, niezawodności i idealna kalibracja do jednostki napędowej. Samochód zachowuje pełną gwarancję producenta, bez wykluczeń związanych z eksploatacją pojazdu na paliwie LPG.

INSTALACJA FABRYCZNA LPG W CENIE JUŻ OD 3500 ZŁ

W modelach Fiat Tipo Hatchback i Station Wagon koszt fabrycznej instalacji LPG wynosi 3500 zł dodatkowo do ceny cennikowej Fiata Tipo we wszystkich poziomach wyposażenia. Fiat Tipo Sedan z fabryczną instalacją LPG może być Twój już od 58 400 .

W ZALEŻNOŚCI OD MODELU TIPO ZWROT ZAINWESTOWANEJ KWOTY NASTĘPUJE JUŻ PO 31 (MODELE HB I SW) LUB PO 37 MIESIĄCACH (W WERSJI SEDAN), PRZY ZAKŁADANYM PRZEBIEGU SAMOCHODU 1000 KM MIESIĘCZNIE. PRZY PRZEBIEGU 1500 KM MIESIĘCZNIE INWESTYCJA ZWRÓCI SIĘ JUŻ PO 20 (TIPO HB I SW) LUB 25 MIESIĄCACH (TIPO SEDAN).

NIŻSZE KOSZTY EKSPLOATACJI

KOSZTY EKSPOLATACJI FIATA TIPO ZASILANEGO LPG W WERSJI SEDAN SĄ NIŻSZE W PORÓWNANIU Z BENZYNĄ O 115 ZŁ NA KAŻDE 1000 PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW. W WERSJACH HB I SW WYNOSZĄ ONE O 117 ZŁ MNIEJ NA KAŻDE 1000 PRZEJECHANYCH KILOMETRÓW.

FIAT TIPO Z UKŁADEM LPG

Wersja LPG Fiata Tipo charakteryzuje się dwoma układami zasilania: jeden jest zasilany benzyną, a drugi LPG. Są one sterowane centralką kontroli silnika, która razem z centralką LPG kontroluje wtrysk w dwóch przewidzianych trybach funkcjonowania. Podczas działania w trybie zasilania LPG silnik utrzymuje te same parametry momentu obrotowego oraz mocy, jak podczas działania w trybie zasilania benzyną, przez co osiągi uzyskiwane przez samochód są porównywalne, a samochód spełnia najnowsze normy dotyczące poziomu emisji spalin (EURO 6).

DZIAŁANIE INSTALACJI LPG

Instalacja jest skonfigurowana tak, aby samochód działał niezależnie zarówno w trybie zasilania benzyną, jak i LPG. Uruchomienie silnika następuje zawsze przy zasilaniu benzyną, po czym ma miejsce automatyczne przełączenie na tryb LPG, jeżeli są spełnione warunki do takiego przełączenia – przekroczenie ustalonego progu temperatury płynu chłodzącego, przekroczenie progu obrotów biegu jałowego silnika oraz wyraźne przyspieszenie samochodu. W przypadku wyczerpania paliwa LPG następuje automatyczne przełączenie na benzynę.

MOŻLIWOŚĆ WYBORU TRYBU ZASILANIA

Przycisk wyboru trybu zasilania umożliwia wybór między korzystaniem z benzyny lub LPG. Gdy świeci się dioda wbudowana w przycisk, oznacza to, że samochód korzysta z zasilania benzyną.
Wyświetlacz w zestawie wskaźników wskazuje wybrany tryb zasilania i poziom paliwa LPG dostępny w zbiorniku.

TIPO Z UKŁADEM LPG – BEZPIECZEŃSTWO I WYGODA

Tipo z instalacją LPG wyposażony jest w odpowiednio zabezpieczony zbiornik ciśnieniowy o walcowatym kształcie, umieszczony we wnęce przewidzianej dla koła zapasowego. W zbiorniku tym znajduje się paliwo LPG w stanie ciekłym. Cały układ LPG jest sterowany poprzez odpowiednie przekaźniki znajdujące się w skrzynce bezpieczników w komorze silnika.