01/07/2019

KAMPANIA REKLAMOWA FIATA DLA UCZCZENIA SUKCESU STINGA I SHAGGY’EGO

Nowa reklama Fiata powstała dla uczczenia Stinga i Shaggy’ego, zdobywców nagrody Grammy w kategorii „najlepszy album reggae” w 2019 roku za album „44/876”. Jest ona także zapowiedzią kampanii reklamowej, w której wystąpią ci dwaj kultowi artyści, prezentując ich wspólny singiel „Just One Lifetime”.

Olivier Francois, szef Fiat Brand i FCA Global Chief Marketing Officer, powiedział: „Jestem zachwycony wiadomością o tej zasłużonej nagrodzie, a nasza marka czuje się zaszczycona, mogąc współpracować z tymi dwoma wybitnymi artystami”.

Kampania, za którą odpowiada znakomity reżyser, Joseph Kahn, zawiera teaser (https://youtu.be/Nox0ixe_uW0) z wybranymi scenami z nowej kampanii reklamowej Fiata z udziałem Stinga i Shaggy'ego i jest poświęcona nowej specjalnej serii marki pomyślanej jako hołd dla 120-lecia Fiata. Kahn wyreżyserował także teledysk do nowego singla Stinga i Shaggy’ego „Just One Lifetime”, którego sponsorem jest Fiat. Kampania ruszyła na początku marca 2019 roku.

Sting i Shaggy wydali wspólny album „44/876” w 2018 roku. Powstał on z inspiracji wyspiarskim klimatem i zaskakuje połączeniami muzycznymi, czerpanymi z twórczości obu artystów. Jego tytuł odnosi się do numerów kierunkowych ich krajów, a sam album jest przede wszystkim wyrazem miłości artystów do Jamajki: ojczyzny Shaggy'ego i miejsca, w którym Sting napisał takie hity jak „Every Breath You Take”. Album zadebiutował na pierwszym miejscu w Niemczech i na Top 10 w Wielkiej Brytanii. W USA ponad 20 tygodni utrzymywał się na liście przebojów reagge Billboardu, a w Polsce i Francji krążek zyskał status złotej płyty.

Latem zeszłego roku Sting i Shaggy ruszyli cieszącą się uznaniem krytyków trasę koncertową „44/876 World Tour”, podczas której wykonywali swoje najbardziej znane hity oraz utwory z ich wspólnego albumu, który przyniósł im nagrodę Grammy. W maju tego roku duet kontynuował trasę w Wielkiej Brytanii, dając serię ekskluzywnych, kameralnych koncertów, okrzykniętych „reggae rock dance party, który nigdy się nie kończy”. Więcej informacji na: www.sting.com.