Skip to content Skip to navigation
12/01/2021

PANDA CROSS UZNANA ZA NAJLEPSZY CROSSOVER ROKU!

Już czwarty rok z rzędu Panda Cross zostaje wybrana przez brytyjski magazyn „4x4” jako „Najlepszy Crossover". Komisja ekspertów „4x4” nagrodziła model za jego off-roadowe możliwości, przyjemność z jazdy oraz silniki.

Od ośmiu lat z rzędu Panda jest liderem we Włoszech, a wraz z „siostrą” 500 w Europie, w segmencie miejskich samochodów. W 2020, roku 40-lecia modelu, Panda odnotowała największy wzrost sprzedaży w swoim segmencie w Europie (+3,8%) i najlepszy udział w rynku w swojej historii (18%).

Co więcej, już czwarty rok z rzędu, Panda Cross została uznana przez brytyjski magazyn „4x4" w ramach corocznego konkursu „4x4 Awards” za „Najlepszy Crossover 2020", pokonując najważniejszych konkurentów ze stale rozwijającego się sektora. Alan Kidd, redaktor magazynu „4x4”, skomentował to tak: „Panda Cross wciąż wygrywa w naszym konkursie „4x4 Awards”, konfrontując się w ten sposób z zaciętą konkurencją, ale to właśnie ikona Fiata pozostaje wciąż liderem pod względem możliwości terenowych, osiągów na drodze i charakterystycznego wyglądu. Mieszkańcy gór lub terenów, gdzie zimy są naprawdę ciężkie, kupują tego typu samochody, ponieważ jazda w terenie stanowi część ich stylu życia. Dzięki swoim kompaktowym rozmiarom, Panda oferuje doskonały napęd i niezwykłą łatwość prowadzenia. Panda Cross jest idealnym miejskim samochodem, który w każdej chwili może przeistoczyć się w bohatera off-roadu".

Magazyn „4x4” to jedyne czasopismo w Wielkiej Brytanii poświęcone samochodom z napędem 4x4 i pickupom a jego nagroda „4x4 Roku” jest punktem odniesienia w branży od ponad 25 lat. Zespół specjalistów „4x4” ocenia szeroką gamę samochodów tworzących tę klasę, biorąc pod uwagę każdy parametr: od komfortu, poprzez jakość oraz osiągi w terenie, aż po koszty zakupu i eksploatacji.

To imponujące zwycięstwo dołącza do długiej listy osiągnięć Pandy, spośród których wystarczy wymienić, że jest to pierwszy samochód w swoim segmencie, który w 2004 roku otrzymał tytuł „Samochodu Roku", pierwszy miejski samochód, który wjechał na wysokość 5200 m i dotarł do obozu bazowego pod Everestem oraz pierwszy miejski samochód, w którym zastosowano technologię 4WD.