Skip to content Skip to navigation
20-04-2017

Współpraca z Onet.pl i Business Insider dedykowana przedsiębiorcom

Na portalach Onet.pl i Business Insider właśnie wystartowała specjalna sekcja skierowana do właścicieli małych i średnich firm. W jej ramach wspólnie zastanawiamy się, jak wybrać najlepsze auto do firmy, czy lepszy będzie hatchback, sedan a może kombi? Znajdziecie tam artykuły, unikalne testy wideo i porównania modeli rodziny Fiata Tipo.

Na Onet.pl i Business Insider Polska zostały opublikowane pierwsze materiały skierowane do właścicieli małych i średnich firm. Redakcje portali testują modele Tipo i na łamach sekcji oraz za pośrednictwem mediów społecznościowych dzielą się wrażeniami z użytkowania Fiata Tipo Hatchback, Station Wagon oraz Sedan.

Przez najbliższe tygodnie, począwszy od prezentacji gamy modelu przez ukazanie różnych wersji nadwozia i ich zalet, na Onet Biznes i Onet Motoryzacja będziemy poszukiwać odpowiedzi na szereg pytań nurtujących kierowców i... przedsiębiorców. Jaki typ nadwozia jest najlepszy do potrzeb prowadzonego przez nas biznesu? Czy kompaktowe auto sprawdzi się w firmie? Kiedy zdecydować się na Tipo Hatchback czy Tipo Sedana, a kiedy warto wybrać Station Wagon?

Wśród publikowanych materiałów znajdują się wideo testy oraz obszerne, unikalne materiały z rodziną Tipo w rolach głównych. Wybierając auto dla biznesu nie zapominajmy również o wrażeniach z jazdy. Przecież samochodu firmowego będziemy używać niemal codziennie!

Zaś gwiazdą współpracy z Business Insider zatytułowanej „Car Insider” jest nowy, 5-drzwiowy Fiat Tipo. Eksperci redakcyjni podpowiadają, na co zwrócić uwagę przy wyborze pierwszego samochodu dla firmy. Dowiemy się również m.in. na czym można zaoszczędzić, zakładając małą firmę, a także czy możemy mieć jeden, wspólny samochód dla firmy i dla rodziny. Na szczególną uwagę zasługuje BI VIDEO short – „Jak wybrać auto do biznesu?” z najważniejszymi cechami samochodu dla biznesu oraz poradami na co należy zwrócić uwagę podczas zakupu samochodu firmowego.

Akcja Fiata oraz Onet.pl i Business Insider dedykowana przedsiębiorcom potrwa do 14 czerwca.