24/04/2019

Fiat po raz trzeci partnerem Fundacji „Maraton Warszawski”

Fiat kolejny raz dotrzymuje kroku biegaczom i dba o ich bezpieczeństwo podczas najpopularniejszych imprez biegowych w Polsce – PZU Półmaratonu Warszawskiego i Maratonu Warszawskiego.

Fiat już trzeci rok z rzędu został partnerem Fundacji „Maraton Warszawski” przy organizacji największych imprez biegowych w Polsce. Marka zapewniła flotę samochodową podczas 14. PZU Półmaratonu Warszawskiego 31 marca br. i już szykuje się do 41. Maratonu Warszawskiego, który odbędzie się we wrześniu. Ale na tym nie koniec! Fiat Tipo ponownie był oficjalnym samochodem podczas wiosennego półmaratonu, a zwycięzca jesiennego maratonu zostanie nagrodzony Fiatem Tipo hatchback w wersji Street.

Polacy coraz bardziej zdają sobie sprawę z tego, jak ważny zdrowy styl życia. Świadczą o tym ścieżki pełne biegaczy, niezależnie od pory roku i pogody, i wciąż rosnąca popularność imprez biegowych. Do najbardziej lubianych należy cykl stołecznych wydarzeń sportowych organizowanych przez Fundację „Maraton Warszawski”. W tegorocznym 14. PZU Półmaratonie Warszawskim udział wzięło aż 13 tys. biegaczy, a w zeszłorocznym jubileuszowym 40. Maratonie Warszawskim 7,5 tys. osób, co zapewniło imprezie tytuł największego maratonu w Polsce w 2018 roku.

Podczas tak dużych imprez sportowych niezwykle ważni są zaufani partnerzy, którzy zapewnią odpowiednie zaplecze techniczne. I takim partnerem jest właśnie Fiat, który niezawodnie dostarcza flotę samochodów do obstawienia tras, poprowadzenia czołówki biegaczy, transportu organizatorów i sędziów. Podczas marcowego 14. Półmaratonu Warszawskiego o logistykę znakomicie zadbał Fiat Tipo, oficjalny samochód imprezy. Ten bestsellerowy model Fiata dostępny jest w trzech wersjach: najchętniej wybieranej przez Polaków sedan, adresowanej do młodych i aktywnych kierowców hatchback oraz jako rodzinne kombi Station Wagon.

Warto będzie się postarać we wrześniu podczas 41. Maratonu Warszawskiego, bo to właśnie Fiat Tipo hatchback Street będzie główną nagrodą dla zwycięzcy. To auto skierowane do młodszych klientów, którzy oczekują od samochodu dynamiki i stylu za przystępną cenę. A warto dodać, że nowa wersja Street jest jeszcze stylowa dzięki m.in. nowym, aluminiowym 16-calowym obręczom kół w czarnym, błyszczącym kolorze, przyciemnianym szybom, kontrastowym elementom wykończeniowym, takim jak obudowa lusterek zewnętrznych czy klamki drzwi, oraz dzięki śmiałemu „spojrzeniu” reflektorów LED z funkcją świateł do jazdy dziennej DRL. Wszystko to nadaje Fiatu Tipo wyrazisty charakter i podkreśla włoski design, a jednocześnie gwarantuje bezkompromisową funkcjonalność.

Gama Tipo dostępna jest aż w sześciu wersjach wyposażenia, które w listopadzie uzupełniły poziomy Mirror i Street, skierowane do klientów poszukujących technologii, stylu i konkurencyjnej ceny.

Fiat Tipo, który podbił serca Polaków, łącząc w sobie nowoczesność, komfort i niewygórowaną cenę, jest osiągalny już od 44 900 zł za wersję sedan z silnikiem 1.4 95 KM.
Pełna oferta u autoryzowanych dealerów i na www.fiat.pl.