Osiągi i Bezpieczeństwo

Silnik benzynowy 1.6 e-TorQ 110 KM

Silniki z rodziny e-TorQ zapewniają dobry poziom momentu obrotowego i mocy przy każdej prędkości obrotowej, a przy tym charakteryzują się niskim zużyciem paliwa i niską emisją zgodną z normą Euro 6.

110

Moc maksymalna

KM (kW) przy obr./min:

110 (81) @ 5500

152

Maks. moment

obr. — Nm (kgm) przy obr./min:

152 (15,5) @ 4500

180

Prędkość maksymalna

(km/h): 180

11,5

Przyspieszenie

0–100 km/h (s): 11,5

6,4

Zużycie paliwa

(l/100 km) wg dyrektywy 2004/3/WE:

Cykl miejski: 8,7

Cykl pozamiejski: 5,0

Cykl mieszany: 6,4

147

Emisja CO2

(g/km) 147

Norma emisji spalin:

Euro 6

Dostępny z

5-biegową przekładnią manualną

Dostępny w wersji z napędem

4x2

Silnik 1.4 MultiAir II 16V 140KM FWD

W modelu 500X Mirror zastosowano technologię MultiAir II drugiej generacji. Dzięki ulepszonej konstrukcji wałka rozrządu umożliwia ona indywidualne sterowanie zaworami wlotu powietrza za pomocą systemu elektrohydraulicznego. Specyficzna strategia jego pracy wpływa na optymalizację wydajności silnika, zmniejszając jednocześnie zużycie paliwa, a także obniżając prędkość obrotową, przy której osiągany jest maksymalny moment obrotowy.
Innowacyjna automatyczna skrzynia biegów DDCT zapewnia ciągłe dostarczanie momentu obrotowego i przekazywanie napędu bez utraty mocy podczas zmiany biegów.

140

Moc maksymalna

KM (kW) przy obr./min.

140 (103) przy 5000

230

Maks. moment obr.

Nm (kgm) przy obr./min

230 (23,5) przy 1750

190

Prędkość maksymalna

(km/h)

9,8

Przyspieszenie

0–100 km/h (s):

6,0

Zużycie paliwa

(l/100 km)

Cykl miejski 7,8 l (7,2 l*)

Cykl pozamiejski 5,0 l (4,9 l*)

Cykl mieszany 6,0 l (5,7 l*)

139

Emisja CO2

(g/km)

139 (133*)

*automatyczna skrzynia

Norma emisji spalin

Euro 6

Dostępny z

6-biegową przekładnią manualną

 

*Dostępny z

6-biegową dwusprzęgłową automatyczną skrzynią biegów (DDCT)

Dostępny w wersji z napędem

4x2

Technologia w służbie bezpieczeństwa

System ostrzega kierowcę, jeżeli czujniki laserowe odnotują zbyt dużą różnicę prędkości między 500X Mirror a pojazdem poprzedzającym, czyli zagrożenie kolizją. Jeżeli kierowca nie zareaguje, system automatycznie rozpocznie hamowanie, aby uniknąć zderzenia lub przynajmniej ograniczyć jego siłę.

Autonomous City Brake

Dla kierowców, którzy zawsze patrzą przed siebie

W 500X Mirror „martwe pola” przy skręcie lub zmianie pasa nie stanowią już problemu, ponieważ system sprawdza obecność innych pojazdów w miejscach krytycznych i ostrzega kierowcę alarmem dźwiękowym oraz światłem migającym w lusterkach bocznych. Co więcej, jeśli inny samochód lub pieszy znajdzie się na Twojej drodze przy wyjeździe z miejsca parkingowego, system zasygnalizuje konieczność hamowania.

Blind Spot Assist

SUV, który pomaga utrzymać właściwy tor jazdy

Jeśli niechcący zjedziesz z pasa ruchu, nie martw się. Funkcja asystenta pasa ruchu w nowym Fiacie 500X Mirror ostrzega kierowcę i utrzymuje samochód na pasie w prostej linii lub na lekkim łuku, zapobiegając niebezpiecznym manewrom spowodowanym brakiem uwagi. System pilnuje, byś nie zboczył z kursu.

Lane Assist

Technologia, która widzi dalej

Dzięki kamerze cofana z liniami nałożonymi na obraz i czujnikami parkowania Fiat 500X Mirror wspiera kierowcę przy każdym manewrze.
Ponadto funkcja wykrywania obiektów przecinających drogę cofania informuje o ewentualnych przeszkodach na drodze przy wyjeżdżaniu z miejsca parkingowego tyłem nawet w warunkach ograniczonej widoczności (asystent martwego pola).

Telecamera e parcheggio

Kierowca Fiata 500X Mirror może liczyć na najwyższy poziom bezpieczeństwa aktywnego. System ESC zapewnia pełną kontrolę w trakcie manewrów awaryjnych. System obejmuje

ASR/MSR, funkcję Hill Holder, ABS+EBD, ERM oraz DST, dzięki którym każda Twoja podróż będzie bezpieczna, nawet na śliskiej nawierzchni i pochyłości, w trakcie hamowania czy przy dużym wietrze.

ESC