MOC TO CZYNNIK X

    Wybierz swoją moc. 500X oferuje silniki spełniające potrzeby każdego kierowcy. Wybierz responsywny silnik benzynowy lub nowy układ napędowy Hybrid, wyposażony w 1,5-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy i silnik elektryczny 48 V.

    HYBRYDA

    Najnowszy krok w kierunku elektryfikacji. 1,5-litrowy silnik GSE T4, o mocy 130 KM współpracuje z silnikami elektrycznymi 48 V, 15 kW i 12 V BSG, skutkując cichszą i bardziej ekologiczną jazdą oraz większą mocą. Dzięki połączeniu z nową 7-biegową dwusprzęgłową skrzynią automatyczną możesz cieszyć się płynną jazdą oraz emisją CO2 i zużyciem paliwa zredukowanymi nawet o 10%. Nie jest wymaganie ładowanie a mimo to można czerpać korzyści z szerokiej gamy unikalnych funkcji pełnej hybrydy.

    BENZYNA

    1,0-litrowy turbodoładowany silnik benzynowy GSE T3, należący do rodziny silników benzynowych FireFly, zapewnia 120 KM i mnóstwo frajdy. Jest niezwykle responsywny i wydajny oraz całkowicie zgodny z normą Euro E6D-Final, dzięki czemu możesz przemierzać drogi z czystym sumieniem.

    PRZYJEMNE, DYNAMICZNE I WYDAJNE

    Przygotuj się na doświadczenie lepszych osiągów całej gamy silników 500X. 

    HYBRID

    Benzynowy silnik

    1.0 GSE T3 120KM

    HYBRID

    130 KM

    Moc maksymalna:

    240 Nm

    Maks. moment obrotowy:

    194 km/h

    Prędkość maksymalna:

    (0-100 km/h) 9,4 seconds

    Przyspieszenie:

    5,7-6,0 l/100 km

    Zużycie paliwa w cyklu mieszanym:

    129-136g/km  

    Emisja C02 w cyklu mieszanym WLTP- min./maks.

    Benzynowy silnik

    1.0 GSE T3 120KM

    88

    Moc maks. CE - kW (KM) przy obr./min.

    88 (120) @ 5750

    190

    Maks. moment obr. CE – Nm (kgm) przy obr./min.

    190 Nm @ 1750

    188

    Prędkość maksymalna

    (km/h)

    10,9

    Przyspieszenie

    0-100 km/h (s)

    6,2/6,85

    Spalanie w cyklu mieszanym

    (l/100km) – min./maks.

    141/148

    CO2Cykl mieszany WLTP- min./maks. [g/km]