Najodważniejszy członek rodziny Pandy.

PANDA CROSS

WYPRAWA W DOBRYM STYLU. DOKĄDKOLWIEK.

Jak powinien prezentować się samochód na wyprawę w nieznane? Podwyższone zawieszenie, przednie i tylne zderzaki z płytami osłonowymi, 15-calowe obręcze kół i wielosezonowe opony błotno-śniegowe. To chyba oczywiste. Miłymi dodatkami są specjalne listwy boczne z logo Cross i chromowana końcówka wydechy. Poradzisz sobie ze wszystkim. Z wyprawą w teren i poniedziałkowym porankiem.

OFF-ROADOWA OSOBOWOŚĆ

GOTOWA NA WSZYSTKO

Specjalne 15-calowe obręcze kół z lekkiego stopu z dużymi wielosezonowymi oponami błotno-śniegowymi (M+S) w rozmiarze 185/65 poradzą sobie z każdą pogodą. Wzdłużne relingi dachowe pozwolą przewieźć dodatkowy bagaż. Diodowe światła do jazdy dziennej zapewnią maksimum bezpieczeństwa. Najważniejszymi cechami modelu są jednak możliwość wyboru trybu jazdy (auto, off-road i gravity control) oraz kąty natarcia, rampowy i zjazdu — odpowiednio: 24°, 21° i 34°.

DETALE

JAKI KSZTAŁT NAJLEPIEJ
ODDAJE CHARAKTER PANDY?

Znakiem rozpoznawczym tego modelu jest słynne „Squircle”, czyli skrzyżowanie kwadratu z kołem. To właśnie ten kształt — swawolny i uniwersalny jak sama Panda Cross — doskonale odzwierciedla charakter samochodu, od stylistyki nadwozia po elementy sterowania we wnętrzu.

Pokazane felgi ze stopów lekkich dostępne są tylko dla niektórych wersji silnikowych.