Kultowy Fiat 500 z marką Collistar, czyli „COLLISTAR TI AMO 500”: najprawdziwsze włoskie piękno i innowacja.

25 lutego 2016

  • Debiutuje właśnie pierwsza kolekcja kosmetyków do makijażu stworzona w współpracy Fiata i Collistara, włoskiej firmy kosmetycznej, lidera w branży już od 13 lat*.
  • Ekskluzywna gama kosmetyków, w parze z kultowym Fiatem 500, stanowią kwintesencję włoskiej doskonałości.
  • Kolekcja kosmetyków dostępna już na początku 2016 roku w sklepach w ponad 30 krajach na całym świecie, także w Polsce, wyłącznie w Perfumeriach Douglas.

Nowa kolekcja kosmetyków do makijażu „COLLISTAR TI AMO 500" Wiosna-Lato 2016 stworzona we współpracy Fiata i Collistara została przedstawiona podczas Międzynarodowych Targów TFWA w Cannes.
Obie marki są najdoskonalszym wyrazem włoskiej doskonałości pod względem wysokiego poziomu, wyrafinowanego gustu, smaku, kreatywności i innowacji.

Gwiazdą jest nowy Fiat 500, ikona stylu na całym świecie, dzięki swojemu sympatycznemu wyglądowi i niepowtarzalnemu charakterowi. Współpraca między Fiatem i Collistar jest częścią większego projektu o nazwie „TI AMO ITALY", który rozpoczął się w 2014 roku, w ramach którego producent kosmetyków podjął współpracę z kilkoma najbardziej znanymi włoskimi markami.

Po świecie mody i designu, kolej teraz na świat motoryzacji i nowego Fiata 500: limitowana edycja kosmetyków do makijażu „capsule collection", oferowana w eleganckiej palecie kolorów odpowiedniej dla każdego kobiecego nastroju, łącząca chromowane akcenty zaczerpnięte z nowej 500 z jasnym cieniowanym wzorem w kropki na metalicznym tle, będzie dostępna w sprzedaży w ponad 30 krajach.

Oryginalny wyraz włoskiego stylu i elegancji, nowy Fiat 500, odnowiony zewnętrznie i wewnętrznie, nie jest większy od swojego poprzednika, ale przedstawia bogatszą ofertę w zakresie technologii, układów napędowych i możliwości indywidualizacji: w ten sposób proces rozkwitu tej ikony motoryzacji nadal trwa, dopracowując te cechy, które uczyniły z niej arcydzieło. Co więcej, nowy Fiat 500 łączy w sobie technologię z emocjami, jakie wywołuje, by umocnić się pod każdym względem, jako punkt odniesienia w swoim segmencie.

Od lipca 2015 r., nowy samochód „przejął pałeczkę" od modelu wprowadzonego na rynek w 2007 roku, który odniósł natychmiastowy światowy sukces, trwający nieprzerwanie osiem lat, z ponad 1,5 milionem egzemplarzy sprzedanych w tym czasie na całym świecie. Fiat 500 z 2007 roku był natomiast ewolucją modelu sięgającego roku 1957. To właśnie wtedy został przedstawiony „mały, wielki samochód", symbol masowej motoryzacji we Włoszech, który został sprzedany w ilości ponad 3,8 mln egzemplarzy i tym samym na stałe zagościł w świadomości społeczeństwa. Dzisiaj, wraz z nowym Fiatem 500 marka jest gotowa „stawiać czoła" nowym wyzwaniom rynku, nie zapominając o własnych, głębokich korzeniach.

Przebojowy i uwodzicielski, nowy Fiat 500 ma około 1800 nowych detali, tak opracowanych i przemyślanych, by podkreślić jego oryginalność i nadać modelowi jeszcze bardziej wyrafinowany styl. Nowe są reflektory ze światłami do jazdy dziennej LED, światła tylne, kolory, deska rozdzielcza, kierownica, materiały: znaczące ulepszenia, ale wierne niepowtarzalnemu stylowi Fiata 500, który jest aktualnym liderem swojego segmentu w Europie.

W Polsce nowy Fiat 500, dostępny w wersji hatchback i kabriolet, oferuje dwie wersje: Pop i Lounge oraz trzy wersje silników Euro 6: 0,9 TwinAir o mocy 85 KM i 105 KM oraz silnik benzynowy 1,2 o mocy 69 KM.

 

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTER FIAT

ZAPYTAJ O OFERTĘ

JAZDA TESTOWA

KONFIGURATOR

SEKCJA MODELOWA