Fiat 500C by Gucci wyróżniony nagrodą „Najlepszy mały kabriolet roku” w konkursie “Topless in Miami” na Florydzie.

19 czerwca 2012

Fiat 500C by Gucci otrzymał nagrodę „Najlepszy mały kabriolet roku" w konkursie "Topless in Miami" zorganizowanym w czerwcu b.r. przez Southern Automotive Media Association (SAMA) - działające w USA stowarzyszenie dziennikarzy motoryzacyjnych, organizacji medialnych, marketingowych i producentów samochodowych. Ekskluzywny design, eleganckie i funkcjonalne wnętrze, wyposażenie klasy Premium i markowe „insygnia" Gucci, przyciągnęły bez reszty uwagę ponad 60 uczestniczących w imprezie dziennikarzy.

 

Jesteśmy zaszczyceni wyróżnieniem SAMA, szczególnie dlatego, iż nikt nie zna się na kabrioletach lepiej niż członkowie tego Stowarzyszenia. Nasze partnerstwo z Gucci oznacza coś naprawdę unikalnego pokazując, że w formule samochodu o niewielkich wymiarach można doskonale łączyć wykwintny włoski styl, bogate wyposażenie i nowoczesne technologie. Dowodem sukcesu niech będzie fakt, iż niemal wszystkie samochody tej edycji specjalnej zostały od razu wyprzedane." - powiedział Tim Kuniskis, szef marki FIAT w Ameryce Północnej.

Od czasu amerykańskiej premiery podczas Nowojorskiego Tygodnia Mody (8-15 września 2011), Fiat 500 by Gucci MY 2012 nie przestaje fascynować, zarówno entuzjastów motoryzacji, jak i śledzących nowe trendy w modzie. Inspirowany neoklasycznym, czarno-białym filmem, Fiat 500 i 500C by Gucci, przyciąga wzrok błyszczącym czarnym lub białym, perłowym lakierem nadwozia. Współczesnego i energetycznego charakteru wersji „Black" nadają detale z polerowanego chromu oraz wystrój wnętrza w tonacji głębokiej czerni skontrastowanej z bielą. Delikatność i wysmakowanie wersja „White„ zawdzięcza kombinacji akcentów z satynowanego chromu oraz wnętrza w kolorze kości słoniowej i szlachetnej czerni. Istotny element designu stanowią firmowe znaki Gucci: chromowane plakietki z „odręczną" sygnaturą Gucci, kołpaki kół z logotypem podwójnej litery „G", dwutonowa tapicerka siedzeń z tłoczeniami „Guccissima" oraz markowe, zielono-czerwono-zielone pasy bezpieczeństwa.
To dla nas wielka przyjemność powitać markę Fiat w konkursie „Topless in Miami"  już po raz drugi. Mimo wyjątkowo ostrej konkurencji, Fiat 500C by Gucci zdobył przebojem głosy jury udowadniając, że tylko dzięki włoskiej kreatywności środek transportu może zachować tak szykowny styl." - powiedział Jaime Florez, prezes SAMA.

Fiat 500 i 500C by Gucci.
Modele edycji specjalnej Fiat 500 by Gucci wyróżniają się kilkoma ekskluzywnymi elementami designu, które doskonale współgrają z charakterystycznym designem „pięćsetki". Markowy zielono-czerwono-zielony motyw Gucci biegnie pod oknami lub wzdłuż elektrycznie składanego, miękkiego dachu w kabriolecie 500C by Gucci. Środkowe słupki karoserii i klapę tylną zdobią chromowane plakietki z „kursywną" sygnaturą Gucci, uzupełniające niejako chromowane oprawy lusterek bocznych, klamki drzwi oraz listwę maski silnika, których urodę podkreśla czarny lub biały, błyszczący lakier nadwozia. Pod dyskretnie rzeźbionymi nadkolami uwagę zwracają retro-stylowe, 15-calowe koła z kołpakami oznaczonymi logo podwójnej litery „G" oraz zaciski hamulcowe w markowej zieleni Gucci.

Pełna stylowej elegancji jest także funkcjonalna kabina Fiata 500C by Gucci. Wystarczy wymienić szykowne przeszycia tapicerki, ekskluzywne materiały, chromowane akcenty satynowane i polerowane, „aksamitny" lakier panelu radioodbiornika, czy dwubarwne, skórzane pokrycia siedzeń z tłoczeniami Guccissima. Szlachetną skórę wykorzystano także do wykończenia paneli drzwi oraz obszycia kierownicy, która łączy tonację kości słoniowej z bielą.

Marka FIAT.
Marka FIAT promuje odkrywanie świata poprzez żywiołową ekspresję własnego charakteru. Zachęca do kierowania swoim życiem tak, aby zachować pewność siebie i radość z nawet niewielkich rzeczy. Tego rodzaju filozofię reprezentuje w Ameryce Północnej Fiat 500 - albo Cinquecento (Pięćsetka), samochód-ikona, wprawdzie nieduży, ale „żyjący na całego". Włoski duchem i sięgający korzeniami w przebogatym dziedzictwie, Fiat 500 jest synonimem nowocześnie prostego i ciągle rozwijającego się designu, funkcjonalności oraz poczucia własnej wartości. Kojarzące się z oryginalnym Cinquecento, modele Fiat 500 i 500C (Cabrio) MY 2012, zyskują obecnie status popularności globalnej. Od czasu premiery w roku 2007, sprzedaż samochodów Fiat 500 w ponad 80 krajach świata przekracza już 800.000 egzemplarzy. Niekwestionowane powodzenie „Pięćsetki" to efekt podatności na nieskończone niemal warianty dostosowywania do potrzeb i gustów, ale także oferta zaawansowanych rozwiązań w kategoriach jakości wykonania, opcji silnikowych i komfortu podróżowania. Odnosząc spektakularne sukcesy w sprzedaży, Fiat 500 jest także laureatem ponad 80 międzynarodowych nagród i wyróżnień, m.in. Europejski Samochód Roku 2008, Najlepszy Światowy Design 2009, Najlepszy Nowy Silnik 2010 (FIAT MultiAir® Turbo) oraz „Polecany Wybór Samochodu 2012" amerykańskiego magazynu konsumenckiego Consumer Guide.