BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA Z TRACTION+

Dzięki technologii Turbo MultiAir II wyjątkowe osiągi zapewniane przez wartości momentu uzyskiwane są przy niskim poziomie zużycia paliwa i emisji. Z układem Start & Stop na wyposażeniu standardowym oraz systemem Traction+.



​​​
  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1368
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 5000
  • MMAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 230 (23,5) PRZY 1750
  • PPRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA Z TRACTION+



  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 7,8
  • CYKL POZAMIEJSKI: 5,0
  • CYKL MIESZANY: 6,0
  • EMISJA CO2 (G/KM): 139

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

Dzięki innowacyjnej automatycznej skrzyni biegów z podwójnym sprzęgłem i technologii Turbo MultiAir II silnik benzynowy 1.4 o mocy 140 KM łączy w sobie wysokie osiągi i przyjemność z jazdy z niskim poziomem zużycia paliwa i emisji. Standardowo z systemem Traction+.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1368
  • NORMA SPALINEURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 5000
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 230 (23,5) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

 



  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 7,2
  • CYKL POZAMIEJSKI: 4,9
  • CYKL MIESZANY: 5,7
  • EMISJA CO2 (G/KM): 133

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 170 KM 4x4 AT9
NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Zamontowany w samochodzie silnik to jedyna benzynowa jednostka napędowa współpracująca z 9-stopniową automatyczną skrzynią biegów i napędem na cztery koła. Dzięki takiemu rozwiązaniu udało się stworzyć samochód z doskonałymi osiągami i jednocześnie z bardzo z niskim poziomem zużycia paliwa i emisji. Z układem Start & Stop na wyposażeniu standardowym.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1368
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 125(170) PRZY 5500
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY NM (KGM) PRZY OBR./MIN: 250 (25,0) PRZY 2500
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 8,6

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 170 KM 4x4 AT9
NAPĘD NA CZTERY KOŁA



  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 8,5
  • CYKL POZAMIEJSKI: 5,7
  • CYKL MIESZANY: 6,7
  • EMISJA CO2 (G/KM): 157

DIESEL
1.6 MultiJet II 120 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA Z TRACTION+

Dzięki dużemu momentowi obrotowemu ten znakomity turbodiesel pozwala uzyskać doskonałe osiągi gwarantując jednocześnie niezawodność i mniejsze zużycie paliwa. Standardowo z systemem Traction+ i układem Start & Stop.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1598
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 88 (120) PRZY 3750
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 320 (32,6) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 186
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 10,5

DIESEL
1.6 MultiJet II 120 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA Z TRACTION+



  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 4,7
  • CYKL POZAMIEJSKI: 3,8
  • CYKL MIESZANY: 4,1
  • EMISJA CO2 (G/KM): 109

DIESEL
2.0 MULTIJET II 140 KM 4X4 Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
NAPĘD NA CZTERY KOŁA

​​Silnik Diesla o mocy 140 KM połączony z manualną skrzynią biegów dysponuje wysokim momentem obrotowym zapewniającym doskonałe osiągi i umiarkowane zużycie paliwa.​



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1956
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 4000
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 350 (35,7) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

DIESEL
2.0 MULTIJET II 140 KM 4X4 Z MANUALNĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
NAPĘD NA CZTERY KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 5,8
  • CYKL POZAMIEJSKI: 4,4
  • CYKL MIESZANY: 4,9
  • EMISJA CO2 (G/KM): 130

DIESEL
2.0 MULTIJET II 140 KM 4WD Z AUTOMATYCZNĄ 9-STOPNIOWĄ SKRZYNIĄ BIEGÓW
NAPĘD NA CZTERY KOŁA

Automatyczna skrzynia 9-biegowa w połączeniu z mocnym silnikiem Diesla.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1956
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 4000
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 350 (35) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

DIESEL
2.0 MultiJet II 140 KM 4WD z automatyczną 9-stopniową skrzynią biegów
NAPĘD NA CZTERY KOŁA

 



  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 6,5
  • CYKL POZAMIEJSKI: 4,9
  • CYKL MIESZANY: 5,5
  • EMISJA CO2 (G/KM): 144

Automatyczna 9-stopniowa skrzynia biegów