eXTRAWERTYCZNA

500X oznacza podróże bez obaw dzięki technologii, która sprawia, że jazda jest bardziej przyjemna a wszystko jest prostsze.

SELEKTOR TRYBU JAZDY

Za pomocą elementu sterującego umieszczonego na tunelu środkowym można wybrać jeden z trzech dostępnych trybów - Auto, Sport, All-Weather - które optymalizują dynamiczne parametry jazdy modyfikując zachowanie pedału przyspieszenia, wspomagania układu kierowniczego, reakcji układu hamulcowego i trybu działania systemu ESC.

INFOROZRYWKA

Uconnect™ jest systemem, który pozwala użytkownikowi za pomocą ekranu dotykowego 5" lub 6,5" sterować wszystkimi znajdującymi się w samochodzie urządzeniami multimedialnymi:: radiem analogowym i cyfrowym (DAB) i głównymi obsługiwanymi urządzeniami (odtwarzaczem multimedialnym, iPodem, iPhone'em, smartfonem) podłączonymi przez port USB i gniazdo Aux-in.

Uconnect Radio Nav 5" oferuje funkcję nawigacji 2.5D TomTom. Natomiast Uconnect Radio Nav 6,5" oferuje funkcję nawigacji satelitarnej z mapami 3D, progresywne wyznaczanie trasy oraz funkcję "One Shot Voice Destination Entry" do wprowadzania adresów poleceniami głosowymi.

Nowy system Uconnect™ LIVE pozwala również poprzez integrację z posiadanymi smartfonami korzystać z wielu aplikacjina systemie pokładowym samochodu, dzięki którym możesz przez cały czas być w kontakcie z przyjaciółmi na serwisie Twitter, słuchać 35 milionów utworów muzycznych z serwisu Deezer i ponad 100 tysięcy stacji radiowych z aplikacji Tune-In, a także uzyskać aktualne wiadomości z agencji Reuters i o sytuacji na drogach, fotoradarach i pogodzie dzięki usługom TomTom LIVE. Ale to nie wszystko. Dzięki funkcji eco:Drive™ kierowcy mogą poprawić swój styl jazdy i jednocześnie uzyskać oszczędności na paliwie oraz sprawdzać na bieżąco emisje CO2 swojego samochodu.

 


ZOBACZ UCONNECT™​​​

"X" OZNACZA RÓWNIEŻ NADZWYCZAJNY

W 500X możesz się bez obaw cieszyć podróżą dzięki rozbudowanym systemom bezpieczeństwa, które oprócz 6 poduszek powietrznych, obejmują system ABS z elektronicznym rozdzielaczem siły hamowania oraz układ stabilizacji toru jazdy ESC. 500X może zostać wyposażony też w dodatkowe systemy bezpieczeństwa.

BRAKE CONTROL

Czułość radaru

Układ ostrzega kierowcę za pomocą czujników o niebezpiecznej sytuacji na drodze w momencie wykrycia nadmiernej różnicy prędkości pomiędzy 500X, a pojazdem z przodu. Kierowca ostrzegany jest o takiej sytuacji odpowiednio wcześnie wizualnie na ekranie TFT oraz za pomocą sygnału dźwiękowego, tak aby można było uniknąć kolizji. Jeśli jednak z jakiegoś powodu kierowca nie zareaguje na to ostrzeżenie, system automatycznie uruchomi układ hamulcowy.

ASYSTENT MARTWYCH PÓL WIDZENIA

Zapewnia całkowitą widoczność

Martwe pola widzenia" nie są już problemem, ponieważ układ sprawdza czy w najbardziej krytycznych obszarach nie znajdują się inne pojazdy i ostrzega o nich kierowcę poprzez sygnał dźwiękowy. Układ ten działa w ten sam sposób podczas cofania, gdy z boku zbliża się inny samochód.

ASYSTENT PASA RUCHU

Ostrzeżenie przed zjechaniem z prawidłowego pasa ruchu

Układ ten wkracza do akcji, jeśli kierowca zacznie przez nieuwagę zmieniać pas ruchu (bez włączenia kierunkowskazów). Oprócz wizualnego ostrzeżenia na desce rozdzielczej kierowca odczuwa zwiększony opór ze strony układu kierowniczego w reakcji na próbę zmiany kierunku ruchu.