BENZYNOWY
1.6 E-Torq 110 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1598
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 81 (110) PRZY 5500
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 152 (15,5) PRZY 4500
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 180
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 11,5

BENZYNOWY
1.6 E-Torq 110 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 8,7
  • CYKL POZAMIEJSKI: 5,0
  • CYKL MIESZANY: 6,4
  • EMISJA CO2 (G/KM): 147

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

Dzięki technologii Turbo MultiAir II wyjątkowe osiągi zapewniane przez wartości momentu uzyskiwane są przy niskim poziomie zużycia paliwa i emisji. Z układem Start & Stop na wyposażeniu standardowym.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1368
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 5000
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 230 (23,5) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 7,2
  • CYKL POZAMIEJSKI: 4,9
  • CYKL MIESZANY: 5,7
  • EMISJA CO2 (G/KM): 133

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

Dzięki technologii Turbo MultiAir II wyjątkowe osiągi zapewniane przez wartości momentu uzyskiwane są przy niskim poziomie zużycia paliwa i emisji. Z układem Start & Stop na wyposażeniu standardowym.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1368
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 103 (140) PRZY 5000
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 230 (23,5) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 190
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 9,8

BENZYNOWY
1.4 Turbo MultiAir II 140 KM DCT
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 7,8
  • CYKL POZAMIEJSKI: 5,0
  • CYKL MIESZANY: 6,0
  • EMISJA CO2 (G/KM): 139

DIESEL
1.6 MultiJet II 120 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

Dzięki dużemu momentowi obrotowemu ten znakomity turbodiesel pozwala uzyskać doskonałe osiągi gwarantując jednocześnie niezawodność i mniejsze zużycie paliwa.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1598
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 88 (120) PRZY 3750
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 320 (32,6) PRZY 1750
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 186
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 10,5

DIESEL
1.6 MultiJet II 120 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 4,7
  • CYKL POZAMIEJSKI: 3,8
  • CYKL MIESZANY: 4,1
  • EMISJA CO2 (G/KM): 109

DIESEL
1.3 MultiJet II 95 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

Szukasz oszczędnego silnika – ten sprawdzony turbodiesel jest idealny dla Ciebie.



  • OBJĘTOŚĆ SKOKOWA (CM³): 1248
  • NORMA SPALIN: EURO 6
  • MOC MAKS. KW (KM) PRZY OBR./MIN: 70 (95) PRZY 3750
  • MAKSYMALNY MOMENT OBROTOWY (KGM) PRZY OBR./MIN: 200 (20) PRZY 1500
  • PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA (KM/H): 172
  • PRZYSPIESZENIE (S) 0-100 KM/H: 12,9

DIESEL
1.3 MultiJet II 95 KM
NAPĘD NA PRZEDNIE KOŁA

  • ZUŻYCIE PALIWA (L/100 KM) DYREKTYWA 2004/3/WE
  • CYKL MIEJSKI: 4,7
  • CYKL POZAMIEJSKI: 3,8
  • CYKL MIESZANY: 4,1
  • EMISJA CO2 (G/KM): 107
Zdjęcia stanowią tylko ilustrację: dostępne opcje kolorów, tkanin, etc., znajdują się w konfiguratorze.